Cumu puderà plantà stagione in u castagnu?

Sapori freschi di uva di u zuccherinu sò amatu di tutti: i figlioli è adulti. Sta piantagione pò aghjustà perfetta ogni locu di u giardinu, perchè ogni cultivatori cercanu almenu uni pochi raccunti di uva.

Hè megliu per plantà staghje in primavera. In ogni casu, u manzamentu di primavera si passanu finu à chì i pianti di uva si sò stati durmi, è finu à chì i pustuleghjani cumincià à inchà, ùn si pò micca pona. Per stagione di primavera, stagni di uva, hè necessariu di preparalli da u vaghjimu. In u invernu, sti blanks sò stati guardati in un locu frescu, verificatu pericamenti è iberiscenu.

In quelli casi, quandu u pruduzione di primavera ùn hè micca pussibule, u parcussione di uva si sò piantati in u vaghjimu. Questu pò esse preparatu in anticipu, da a mità l'estiu, designendu locali per u sembra di uva . Per fà questu, avemu aduprà i fille, aghjunghje un filu o cordonu entre elle è fate nantu à l'impiccati i posti chì si sò stati tagliati di e racini. Sì, è l'imaghjini destinati pò esse anzamente scupiati in l'estiu, a ghjente in elli averanu u tempu di pudè mette praticà.

Per plantà stace di a raghju, deve esse elettu un locu assulutu, ricchju da i venti. U rapi ùn àbbianu micca i spazi assai swamped o sandy, piazze cù una certa agenzia di eau. Ùn hè micca cunsigliatu per plantà arbuli di vignaghjoli interscritti cù altri pratiche.

Scoglii di raccogliati di raghji per u pruduce in u vaghjimu hè fatta durante u tempu chì u vinu hè sparatu. Per fà questu, duvete sceglie un scatulete di un tempu chì faci un sughjettu senza signali di malatie è danni. Da a vigna, ci anu sdirmatu tutte e zitelli è pudariu è tagliate e taglibe in 3-4 ride. In questu casu, u cutu deve esse situatu sottu u node principaru da 3-4 cm. L'ottellu ottellu di e taglibe hè di circa 10 mm. Tuttavia, ci sò varietà di racini è cù una vigna prima.

Plantamentu di staghjunali in u vaghjimu

Parechji urtugeni si sò interessati à cumu fà a sfruttamenti di uva in a caduta è in quale tempu di mette per fà. U tempu appiccicatu per u vaghjimu d'uvaghji u stapinu di uva hè u piriu da a fini d'uttrovi à u prima settembre, secondu u territorio induve vive. A più impurtante hè di avè i risultati piantatu davanti à a prima glutine.

U vantaggiu di staggini di piantazioni hè chì i pussibuli seranu sparitu da un affucettu cum'è a necessità di guardà finu à a primavera.

U tarritoriu per u stagni di piantaghju d'uvaghjaru devenu esse dinò. Per a distribuzione di uva cù ripiechi verdi in u vaghjimu, u chjamatu sculaccino hè utilizzatu - un spaziu cun specialità designatu, nantu à chì i piantani sò cultivati ​​da stace. Prima di cultivà, hè necessariu di cavallu una fossa aperta è larga in una bayone di una pala. Trà i zicchini sò una distanza di almenu 40 cm per a facilità d'assistenza per u duminiu.

Cusì, avemu omoccu u fondu cun humus. Cuttings sò stati cun pente à a parti miridiunali à una distanza di circa 15 cm l'una di l'altru. In questu casu, 2-3 rindini sò stati in terra, è una - sopra a so superficia. Avete bisognu à riflettore à a pianta cù l'acqua calda.

Per supra i fossai facemu un arcu è si stendi una film di polietileno nantu à questu. Questa rifarenza prutege i scontri da a fretta. L'altezza di l'archu vole à circa 40 cm.

I sperimenti cunsiglienu per plantà cuttings in dui in un pezzu. Sì unu di elli ùn sia accustatu, ci sarà un altru zitellu. E se e quattro batte riesce bè cù a sucetà, unu di elli ponu esse pianificatu in a primavera à altru locu.

I parcorsi cusì natuvutu pò esse coperto cù una strata di circa 45 cm, o pudete pour 25 cm di terra sana, aduprate una seconda capa di 10-12 cm da e cime o fogli, è cogliu cù una altra capa di terra da quì sopra. A terza azione di u calunciu hè di coperà i scontri cù lapnik.

In a primavera, questu refugiu duverà esse disassembled è arranged about the cutouts of the greenhouse. Cù l'avventu di i primi rimanci verdi, e piantazione cumincianu à gradualment accustomanu à l'aire frescu. È quandu u minacciu di foglie di primavera si passa, l'invernamentu hè apertuatu.

Cumu pudete vede, pudete fassi è spenderle e raccjavvi cù stace in u castagnu. Cù un tali pruduzioni di u vaghjime di i cuttini in u tagliu u fugliale nantu à quelli parevani più tempiu chì in u manivamentu di primavera.