Quale sò i furia à a mitulugia greca è romana?

Spessu in i cunversazioni di e persone si puderete sente "Fattu è furia!" O "Eccu, hè una furore veru!". Da u cuntestu di a cunveglianza, hè obbligumentu chì per questa definizione, a solitu chjamanu chjamà tale chì, in una loca spiteful, sò sappiutu di demolisce tuttu u so modu, cumprendi varii ostaculi, è hè megliu per ùn fallu sottu a manu calante in questu momentu.

Furies - quale hè questu?

A dea, distinta da un rivoltimu frenziedu, rage irresistibile - questu hè quale quella furore. A difinizzioni di a parolla falla chjaru chì vene da u latinu Furiae, furire, chì significa "rampage, anger". Hè perchè chjaru chì in un sensu figurativu a ghjente amassi u malviziu, terribbili in u so còllera è a vendetta di e donne - postu chì era i criaturi di a fede, è micca u sessu masculinu, chì personificò l'impastante punizioni per i peccati cummessu.

Furies in a mitulugia

Sti criaturi vinemu da noi da a mitulugia romana antica, è i Rumani pigliaru presu di i Grechi, chì chjamà a furia l'Erinium è dopu l'Eumenidi. È, se i Rumani furies - a deessa di vendetta, a traduzzione litterale da u grecu dà una definizione assai diversa - u venerable, u misericurdia. Induvenu quandu parechji differenzi in a denominazione di questu cuncettu?

Furies in a mitulugia romana

Violent, sanguinassi, insatiable, mai ricerete terribbli stelle cun carpenti in sangue, sempre persighjendu una persona chì hà fattu un attu imperdigitale - questu furore in a mitulugia romana. Siccomu i Rumani pigliaru presceltu u panteistu di i deuses da i grechi quasi littiralmenti, speziamente senza avè in l'sgnetti è matte di ditaglii è difinizzioni, l'furia si sò stati dottu e funzioni è caratteristiche di caratteri chì i grechi antichi apprufissi à elli. In seguitu furmendu furia atheistic romane, è di i nostri contemporani, chjamà e donne chì fugre in una furore furore.

Furies in a mitulugia greca

Ma, tra i grechi antichi, a so Erinnia impruvisible evolución à eumenidi, personificà una tribunale imparziali è imparziale. Sicondu a mitulugia greca, a deessa di vendetta hè stata nata durante u primu crimeu di l'impegni ideali - quandu Kronos, chì hà decisu d'acquistà u putere, ammazzò u so babbu Uranu, da e catene di u sangue di questu, è l'eumenidi appareru. Inicialmente, i Greci crèdenu chì ci era parechje persone - finu à trenta milla, ma in Eschylus in i so tragedii trovani solu trè - Tisifonte (micca stati fatigati di vendetta), Alekto (chì ùn pò micca pirduna) è Meger (u malignu envidiu).

I deessi, chì sò sempre suttili di vendetta per l'assassiniu - sò questi in l'Antica Grecia. Pallas Athena hà cunvintu Erinius per praticà in eternu in l'Antica Grecia, assicurendu chì l'abitanti facia oghje nantu à elli, cum'è una di e divinità più rispettati è Erynia cedechja. In seguitu personificanu un prucessu rigudu è imparziale di suspettà in atti terribili è eranu chjamati eumenidi (venerable, misericordioso). Esfinitu generalmente l'identificanu cù Moira, a dea di u destinu.

Chì si parvenu furia?

Scary old women with hair in the form of snakes, teeth slaves and stretched out to the culprit with clawed hands - this is what furies look like in the mythology ancient Greek, and vera, a vengefulness è a sedienta per l'assassiniu ùn pò micca visu attraente, a donna envidiosa ùn hè micca prudente è feminina, horror e disgust. Quandu dicenu chì qualchissia cumu una furia, in a vita di u ghjornu, a ghjente ùn sò micca disposti à dà sta funziona caratteristica positiva.

Una donna di furore hè, cum'è una regula, una persona chì ùn cunnosci micca cumu purtatu in e mani, scendi alla emozioni negativi à quelli chì ci anu vicinu, distruzendu tuttu in u so percorsu indiscriminatu. In fattu, in u nostru cumprinziu correnti, questu hè un histericu. Hè a histeria è un disordin mentali, è i so antichi grechi è Rumani avìanu sapianu. Platonu chjamava l'histeria "rabia di l'utru". Sembe cù questi chì e donne sò assai attrattivi, comu evidenti di l'espressione alado ", un trattu spuntatu u furore", quandu a donna calmata apparentemente sopra à a furia di sguillà a so furore.