Puseidonu - mitologia, chì Poseidonu hà patronatu?

In a mitulugia di a Grecia antica è a Roma Antica, parechji Diu, in onore chì i ghjoculi sò stati urganizzati cù u tipu di l'Olimpichi, chì anu veneratu è erettu monumenti. Unu di elli hè u Diu di i mari Puseidonu, a mitulugia chì dice chì era unu di i trè dii principali cù Zeus è Hades.

Ddiu di l'Antica Grecia Poseidone

In prima, stu caratteru miticu era u Diu di u terramotu, è dopu a vittoria nantu à i Titani u munnu era divisu, è Poseidone Diu hà ricevutu l'elementu d'acqua in u regnu. U so caratteru era ingeratu è fieru, è l'elementi parveni. Cu furia è firocidda, elaboui rocci, chjappà u so tridenti nantu à a terra, causò i timpesti, ma à u listessu tempu calmedi u mare, chì ghjè perchè ellu hè cunsideratu patronu di tutti i marittimi. Destruzzione, creò: custruisce e porte di cobre di l'abissu di u Tartaru è ponta i mura di Troia.

Chì Poseidonu patroni?

Prima di diventà u regnu di i mari, Poseidone era un Deus chthonic è ligatu cù l'infernu. À a so gràzia, i catastri naturali si succorsu, ma a fertilizazione di i campi per l'acqui di primavera era ancu u fruttu di u so travagliu. Poseidone Diu di i marini ùn puderebbenu cunghjiglisce un bellu pezzu cù u fattu chì l'elementu terrenu ùn hè più appartene à ellu. Da u tempu à u tempu, ellu presenta i so diritti à queste o quella regione, battendu cun altri Diu, ma ellu sempre persu. Hè cunsideratu u creatore di u cavallu è ripartu com'è u ciumi in u carru in una carrozza cù una spressione terribili, l'occhi blu è e capelli d'aqua.

U Simbulu Poseidonu

Ogni Deus duvere u so simbolicu stessu. Diu hà parechji mari:

  1. U tridenti . L'utilizza per a farli contru à i nemici, di taglià i fonti di l'acqua da e rocks è per fà e timpeste. Questa attribuita hè impurtante per ellu, cum'è u lampu per Zeus, ancu s'ellu ci hè una parolla chì, uriginale in manu di stu caratteru miticu, era un cattene di pesca.
  2. Bull . U signu di Puseidonu hè u toru. Questu annu animali uricali rappresentanti furia è forza violenta di corrente d'acqua. Per pacificà Poseidone, i greci antichi sacrificavanu toru per ellu è avete concorsi.
  3. U cavallu . U grecu Poseidonu di Diu hà ancu un simbulu cum'è un cavallu. Ci hè una parolla chì ellu stessu era un derivativu di u totu arcaico di u cavallu diificatu. Ancu s'ellu hà indicatu un putru inuditariu, supernaturale, chì cumanda.
  4. U delfinu . Questu animale ncorpè a tranquillità di e mio miraculu. Spessu, u regnu hè ridottatu di tutte e pierre, una di e quali si basa in un delfinu.

Mamma di Puseidonu

I so genitori sò Rhea è Kronos. Sicondu a legenda, Cronos agghiuttiu Poseidonu cun l'altre fratelli è e soru, ma grazia à l'astuzia di Zeus hà sappiutu vultà à a luci. Sicondu una altra versione di l'anticu diu grecu Poseidonu hè statu salvatu da a so mamma, chì li disse à u so maritu chì hà dettu nascita à un capu è li dete à manghjà. Dice u figliolu à Kafira, a figliola di l'oceanu, chì, cù i spiriti volcani di i Ttelkhinas, hà educatu un ghjovanu Diu. In l'Iliadi di l'Omeru hè citatitu chì Poseidonu, a mitologie rinfrescante questu, era più ghjoville à Zeus, ma ùn cunnòcenu l'autorità di u so fratellu anzianu è anche u tentativu di fallu.

A moglia di Puseidonu

L'Amphitrite, a figliola di Nereu è Dorides, diventò a dea di i mari. Ntantu cù i so soru di sani, hà campatu in u fondu di a caverna di u mari, induva hà vedi Poseidone. Amphitrite first frightened the formidable overlord and tried to hide from him, però hà trova u delfinu è introduciu u so maestru. A moglia di Puseidonu, a dea di i mari, diventò un co-prumutore di u regnu marinu, in a so residenza - un palazzu d'oru in u mare. Hè ripresicatu circundatu di e soru di pusà nantu à i monsters di mare, chì aspittàvanu boi, rami è tigri. In ocasu, accumpagnatu da Cupids di livanti.

U figliolu di Puseidonu

U Diu di i marini anu avutu parechji zitelli è micca solu da un cumentu legettu. Eccu i so famosi famosi è figlioli:

  1. A moglia di Amphitrite hà nascita à u so figliolu Triton, chì hè statu u capu di u Lagu Tritonia, situatu in Libia. Perdu in i so acqui di a nave di l'Argonauti, u rè hà tornatu à u mari è dete un pezzu di terra, chì diventà dopu in l'isula di Callistus.
  2. Nymph Libya dà Poseidone i figlioli di Agenor è Bel.
  3. U figliolu di Anteus hè un grande gigante di Libbia, nascita da a dea di a Terra. Questu prigondinu è senza sapienti avianu cummattiu era cummattevamu da Erculi.
  4. Son Amika hà scunfittu Argonaut in un pattu di fistfight.
  5. A figliola di Poseidone Rod hè a donna di Helios. U so nome hè l'isula.

Puseidonu hà avutu tanti autri discendenti, di ei quali sò parechje munastri, distroyers giantini è altri cattivi inusual. Allora, u so figliolu hè u Ciclopi Polifemu, chì fù imutu di a vista di u famosu Odissimu. Perchè u maestru di i mari era ingeratu cun ellu è persecuté. U famosu cavallu cù l'ale Pegasus hè ancu unu di i so figlioli, ancu s'ellu hè sola una versione.

U mitu di u Diu di Puseidonu

Comu sapete, tutte e prucessi per i cità cù altre Poseidone di Diu era persu, ma u Atlantis legendariu era u so regnu è, secondu a legenda, Zeus castigueghja i so abitanti per a cascata di i mural. Un altru mitu di Poseidone dici chì, cù l'Apollo, hà erettu parechji in Troia. Quandu u so Re Laomedonu rinfriscà à dà u pagamentu promessu, Poseidonu hà mandatu à a cità un mostru di u mare, manghjendu i pòpuli. Hè nutèvuli chì per smachjarà a so passioni cù i guste di e divinità, ninfi è di u populu corronale, spessu assumisce in l'apparizione di l'animali. Allora, Vulendu chì Arnu, hà pigliatu a forma di un toru, è cù Teofani era un ram.

Salvà da e so pretendenza à Demeteru, vultò u cavallu, u pigghiau da a forza, diventendu un stallone. U mituu di Poseidonu dici chì a so moglia era ghjera è cruel, è parechji di u so amicu maritu pagonu per a so cunnessione cù ellu. Si vultò i meduna in un monstruu cù serpenti curling e snapping in lignu di capiddi, Scylla assumiu l'aparicio di un mostru chì struvava cum'è un cane chì avia 6 capi è 3 rimi di denti in ogni.