Quale hè a hetaera in a mitulugia greca è in u mondu mudernu?

In i tempi diffirenti, e donne campanu in u mondu, chì si sò st deje tra l'altre per e so capacità mentale è u cunnuscenza di rilazioni cù l'omi. In u Giappone, sò chjamati geishas, ​​è in a Grezia antica usianu u terminu - hetaera.

Quale hè a hetaera?

I rapprisentanti di u sessu fieri chì hà purtatu un modu di vita libbira è diventonu mistress per parechji omi èranu chjamati chimichi. In prima, stu cuncettu fu appiicatu solu à u spartimentu di i servitori, è dopu, hà cambiatu à donne libere. Goethera divintò una professione onorevoli. Per a prima volta, u terminu accuminciau a èssiri usatu in Grezia antica, è poi, trasfirìu versu autri territorii. Per capiscinu megliu chì sò stetateri sò, cunsiderate un pocu di fatti nantu à elli:

  1. Spessu, tali donne ghjucanu un rolu impurtante in a vita publica di a cità, perchè avianu una bona educazione, talentu è intelligenza.
  2. Courtesans puderia influenzà u destinu di e persone, per elli cundivanu cun "innempu", induve persone nobili di i diversi prufessori.
  3. Fighjà quellu chì sò stetaera sò vale nutà chì e donne puderebberu maritari, ma elli stessi in a maiuranza di casi preferite per esse unmarried.
  4. Courtesaniani avianu patroni ricchi chì anu datu tutte e cose necessariu, ma vale nutà chì u favore di questi femini valenu assai.

Quale hè una hetaera in a mitulugia greca?

E donne, chjamati hetaera, sò stati ndipinnenti, chì ci dettiru l'oppurtunità di participà in l'autore sviluppu, amparate è sparte u tempu per u so gustu. L'Antica greca heterera differiavanu significativamente da e donne chì anu avutu nanzu pruprietà in pagu nant'à i so maritu. Ci eranu spezezi speziale di courtesan, induve pudete avè l'infurmazioni necessarii. Fighjà quì chì l'hetaera sò in a mitulugia, vale nutà u fattu chì assai di e donne ùn sò micca solu a musa di poeti è artisti, ma ancu u salvatore di e nazioni.

Cumu hè un hetaera?

Parechje eranu creendu chì e donne sò "fiorini di notte". I rapprisentanti di u sex fair, chì stàvanu fendu stà à daveru esse eterna, devenu capisce chì hè necessariu di sviluppà in diverse direzzione. A cosa hè chì ùn sò micca solu boni in piacè carnale, ma ancu in cumunicazione. E donne chjappi sò diffirenti ch'elli anu da pudè esse espressamente è correficamente esità è di formule a so pensioni. Nun solu seducenu u sessu più forti, ma ancu dete cunsiglii importanti è cunsulatu in i tempi difficiuli.

Secrets Heather

Ci sò parechje ricunniscenza chì deve esse cunsideratu, chì vulianu sapè à seduce l 'omi cum'è etears.

  1. Courtesans in a Grecia antica sapia a so valuta è ùn sò micca permessi à minimizzà a so dignità. Hè impurtante micca de confusing this quality with an overestimated self-esteem.
  2. Una donna hà bisognu di u so attrattu, perchè ogni ghjornu di u giustu sessu hà a so propiu scelta unica.
  3. I cortazzii di i courtisani eranu sempri cose cum'è pieni.
  4. A donna hà da esse felice è faciule à serve micca solu com musa, ma ancu com'è sustegnu à un omu.
  5. Hè impurtante per esse versatili per ùn esse micca solu per esse risoltu, ma ancu per mantene una conversazione .
  6. Avèndulu perchè chì l'hetaera sò, vale nutà chì questi anu sapi cumu cunnetta un omu, usando cumplementi. A principal hè di parlà di virtù in u mumentu propriu.
  7. Avete bisognu di sapè a diffirenziu trà a sessualità è a vulgarità, perchè devi esse sempre a manera di l'imaginazione.
  8. U Goethe ùn anu più nudda tutte e so sapienti è a cunniscenza, circate di mantene a intrigue è esse interessanti.

Moderna hetaera

Eppuru u mondu hè cambiatu in modu constantu, l'omi tutti i quelli chì vulete vedà una donna cun elli, chì cunghjunghjerinu parechji qualità impurtanti: per esse una bona donna è mamma di i zitelli, per esse di pudè creà a comodità, mantenentanu i cunversione intellettuale è satisfevi in ​​u lettu. A donna muderna di a Hetaera hè quella chì hà pussedi a saviezza femminile per pudè riegliarru tutte e cose qualità impurtante per u sessu più forti. Hè necessariu mantenu una figura soia in tuttu a vita è ùn riliscia, perchè un omu ùn ùn interessa micca in l'altru.

E famosi induvi

In i tempi di a Grezia antica, assai donne fighjenu orgogliu u titulu di "hetaera", ma fra se pò identificà parechji famosi famosi.

  1. Archeanassa . Questa hè a donna principale in a vita di u famusu filosufu Platonu. Per un bellu pezzu, ùn l'hà micca dettu à u so corpu, perchè a relazione di questu par era chjamatu "platonic".
  2. Archeanassa

  3. Goethera Thais di Atena . Sta donna era in amore cù Alessandru u Grande, ma era a mòglia di Faraone Ptolimy I Soter.
  4. Thais di Atena

  5. Aspasia . A secunna moglie di Pèricle hè a capu di Atena. Hè stata distinata cù a so bellezza è intelligenza. Sòcratiu stessu veni spessu à a casa d'Aspasia per sente a so ragiunamentu.
  6. Aspasia

  7. Heter Frina . Era un mudellu da Praxitel, posing per l'estatua di Afrodite. Perchè ellu era chjamatu à tribunale, cunziddiamenti chì accettendu a curdone comu mudelli, insultò a deity. Per pruvà l'esurtazione di a so scelta, Praxitel tira a so vistimenti da Frina, perchè l'Areopagus hà vistu a so bellezza.
  8. Phryne