Ddiu Tor in a mitulugia scandinava - quale hè ellu è ciò chì hà dettu?

Bellissimo rosse, cun forza notable, u protettore di i persone, u figliolu di u grande Odin - u diu Thor (Donner) hè a più antica di u panteistu Scandinavian-Germanu di divinità. Hè stata adurata quandu esperendu a chiavi, a cugliera, u nascita di i zitelli. Thor - un ace alegru, li piaci à misurà a so forza è manghja un toru in un sentimentu, pruteghja l'universu da i giandinu Tusses. U ghjornu di a settimana hè ghjovi.

Thor - quale hè questu?

In a mitulugia scandinava, Thor hè u diu di u tronu è i lampi, unu di u populu amatu. Rifreti à i divins di più altri. Hè chjamatu "triplicate". A so mamma, sicondu e diverse versioni sò: a dea di a Terra Yord, a giantess Fiorgun, o Chlodun. Patre - Unu, u diu supremu di i 9 mundelli in l'universu. Dopu avè a zitiddina, Thor hà famosu per u so caratteru irrepressible è stupidu, hè ghjittatu da e petre e di furnisce quessi nantu à scatuli di l'ingerimentu. Dopu creatu, Thor hà assumutu a funzione di guardà l'Asgard (a cità di i dii) è a Midgard (Terra) da a famiglia di ostili è i gianti di ferita (Turs) è iotuns.

U simbulu di Tora

Mighty and good-natured with hair of color copper - u diu Thor hè di volte ridiculatu da altre dii, u cunsideranu un simplicitu è ​​una mente stritta chì ùn hè micca cunnessu à a verità. Donner hè prestu prestu, ma onesta, dirittu è ùn pò micca tollerà a injustice. A prutezzione di l'nimicu è l'eliminazione di u distemperu, ùn hè nè uguali. Cù u so equipamentu magicu, Thor hè quasi immubiliate. Simboli è attributi di u diu u tronu:

Thor - Mitulugia

"Edda Edda" - un monumentu littirariu di a cultura antica scandinava comprende contu di i dii, è Donner hè unu di i caratteri chjave. U mitu "A canzone di u sustegnu" dice chì, un ghjornu, Thor u diu di u tronu passava à salvà Mjolnir, chì era abducted da u giant male. A sughjettu accunsentì à rinunzià a pistola in scambiu per cose a prima dia di Freyja. Thor, vistutu di un vestitutu di vestiti, arrivò à i gianti. Durante a festa di a festa, Trum martellò a "bride" nantu à i so ghjinochja per sanctificà a unione di unioni, u diu di u Thunder allora aghjunse, aghjunghjendu u marteddu è trattò un colpu di morte in u sughjettu.

Thor e Loki

In ogni mitulugia di u mondu ci hè un "cavallu fossu", in a mitulugia di i pòpuli Scandinavi-Germanici hè Loki, u diu di tramuntana è astuzia. Thor è Loki sò i fratelli di sangue, micca bè l'interpretazione ghjusta. In una versione, Loki pare chì u fratellu melliziu di Odin, in l'altru figliolu di u Patria. Lodur hè un altru nomu per ellu, ellu hè un rappresentante di i giganti naturali di i iTuns, ma per una intelligenza straviglianza, di ricchezza è sensu di l'umuri, hè permessu di vive in Asgard. Loki hè un cumpagnante freti di a Toru è sempre, postu sustituisci u diu di u tronu per a so natura duppia, poi aiuta da parechji difficultà.

Thor è unu

Thor in a mitulugia, u so babbu Odin, è tutti l'assa, sò venuti à l'ultima battagghia sacra di u ghjornu di Ragnarok. Wolf Fenrir (figliolu di Loki), manghreghjanu u sole, in a battalja morta e so inzuccarà Odin. Thor hà cummattimentu cù un altru figliolu di Loki, a monstruosa serpente Ermungand (serpente mondu), chì abbia in l'Oceanu Mundiale. Thor cù u so martellatu culpisce a so testa, ma ùn hà micca avutu u tempu d'apre quì (sicondu a ligenda, solu 9 passi) è u vientu mortu chì viste da a bocca di u mostru morda u diu.

Son Torah

Thor u diu Scandinavi, personificà ancu u principiu maschile. In questa capacità, era appellu à a terra per furnisce frutti è i babori sò nati. Thor hà fattu dui maritaru. A prima donna, a giantess Yarnsaksa, li dete dui figlioli, Magni è Modi. Sif, a siconda muggheru detti a so figliola Trud. U figliolu di Magni, in a prediczione di i trè Norns (doncetti di destinazione), supira a forza di u so babbu è diventa grandi. U ghjornu di Ragnarok, Magni hà pigliatu u marteddu Mjolnir falliu da e mani di u derroche Thor è seguità a tradizione di u so babbu, in un novu munnu emergente.