L'attore Ryan Gosling hà pigliatu lezioni di pianeta per u rolu in La Lala Land

Ciò chì attori ùn facenu micca per esse apprezzendu nantu à a pantalla da manera precisa. A stella di Hollywood di Ryan Gosling, per esempiu, hà destinatu à amparà à toccu à u piano per u rolu di titulu in u musical di Damien Shazell's La Lala Land. Ricordemu chì l'estremu mundiale di a film hè stata eventualizata in a fini di l'estiu, è nantu à i pantioni di u duminiu, a film sarà dopu a festa.

Gosling hà dettu chì, durante 3 mesi, prima di sparà u spargeru, hà rigalitu à ghjucà un strumentu musicali. U fattu chì a film hà riesce u rolu di un omu chjamatu Sebastian, un músicista jazzista chì hè obligatu à toccu à pianoforte in bars à a sera. A vita di un musicista cambia dramaticamenti dopu a reunione cù Mia, l'heroina di Emma Stone. A famiglia di famiglia pruviste per entra in un grande filmu è guadagnava una vita comu servitore.

Solu l'veru artu

Per fà chì a film hè più à fiducia, l'equipaggiu di film, cumannatu da u direttore, hà decisu di sparà sceni induve Gosling tocca u filu, cun una duppia senza rotllo è pegà.

Cusì, l'stella "Posti sottu Pinu" è "Diary of Memory" ani riittatu à un scopu seriu - per amparà cumu per ghjucà à a realità.

Leghje ancu

Ryan disse à riperturi chì a preparazione per u travagliu in La Lala era una festa vera per ellu. Avia longu sònniu di aprile à ghjucà à u pianu:

"Induva sughjettu si piacere riduce à u pianore per trè mesi è amparà à fà? Queste eranu i tiaglieri in u mo travagliu cumunitariu cumu ".