L'Oceanariu


U museu predilettu in i zitelli è adulti in Cipru era l'Oceanariu in Protaras . Eccu, pudete amparà l'ore di a vita sottusicchienne di una varietà di spezie di vita marina. In oltre, l'Oceanariu in Protaras s'assumiglia à un fiume, avanti longu chì, puderete sultantu in l'ambienti di u mondu sottudu.

I visitori sò assai attrauti da a casa di pinguimu, chì si trova nantu à u territoriu di l'oceanariu è di grandi crocodile. Sè avete fatta di vede u pezzu, puderete andà in un giardinu straordinaria à l'intrata à l'acqui, induve i scimuli salta à l'arburi, è i mapelli di raccoon scumpressinu in u coghju. Avete bisognu di almenu duie uri, per vultà è vede. Per cunvenzione in l'aquarium set up sofas, è in u giardinu - una cafe. Per i zitelli hi there play attractions and playgrounds, and on the lawns - sculture d'animali è fish.

Chì ghjornu?

Una volta intra l'Oceanariu in Protaras, vi ghjunghjeva francamente un zucculu di petra. Quì, in i cangeri, racinesi è pappagalli, chì sò spessu selezziunati nantu à i coutiers, ma l'amministrazione ùn hè micca oppuru, è anu stabilitu un vigore speziale per chì e raccuani ùn fallenu micca in l'avarianu per i cocoderni. Serà chjuccatu da pinguini veri, chì truvate in un locu separatu. Stu tipu di pinguini hè diversificatu cù i so "frati" di u nord, perchè sò adatti à un clima più cálite. Hè stati cunduti da a costa di u Perù è di u Chili.

Assicuratevi di visità a cascia cù i cocoddi. Eccu, i predaturi feroi spessu impone un show - una battaglia dura per l'alimentariu. Ùn hè cunsigliatu per i zitelli è nervoso per vede. Avete megliu à u mumentu, quandu i crocodile sò digià calmu è bè fedi.

Naturalment, in u Protaras Oceanarium vennu à vede l'abitudini sottuvativi. Quì pudete osservà l'abitudini "di casa" di pisci (pecuri, pappagallo, catfish, etc.) è a più interessanti è spettaculi straordinaria. In u grandi acuari cintrali ci vivi enormi pica è piranhas, pakas è stingrays, chì, anche i so instinti, passanu tranquillamenti tempu. Depredadoru Aravan hè l'exhibitu più impurtante di u museu. Hè un parente di dragoni, a so longa hè più di un metru. U pesciu alimenta nantu à l'inseczione di superficia è l'uccaghjaru, perchè hè creatu un acqui grandu separatu, chì truvate in a parti cintrali di u hall.

Trascendu a stanza, stumble nantu à acqui di stanzi marini, ruffs e cavalli di mare. Hè improbabile chì a vostra presenza è a vista anghjulià a so pace. In generale, raramenti qualchissia puderia vede cumu si move l'stele o ruffs. Sò rivitulitizzati principalmente a notte. A vista di i tarri di mare hè un piacè. L'animali sluggiti ùn fate micca un círculo per arrivare à l'alimentariu nantu à a superficia. A Giant Ancient Tortoises sò l'interessanti per i visitori, in particulari pà i più ghjovani.

Deve sapere

I buses №101, 102, 703, 706 vi aiutà à ghjunghje à u Protaras Oceanarium. Ricurdate chì i buses run raramente, cusì piani u tempu di partenza in anticipu, scuprite u schedariu di a strada. Di sicuru, pudete unduce à l'Oceanariu per car. Vigilante, perchè a pista tangled Tinou pò vi piglià assai. Focus on the big bright sign of the museum in the crossroads.

U prezzu per i biglietti à u museu hè relativamente grande -15 euros per adulti, 7 per zitelli. Questu hè u prezzu più altu per un bigliettu per un museu in Cipru. Di sicuru, in a buttone in l'intrata, pudete cumprà cumu per i residenti lucali, pigliate cusì sduparati cun voi circa cinque ette.

U Protaras Oceanarium hè apertu ghjornu. Da aprili à nuvembre, pudete visità da 10h00 à 18h00, i mesi rimanenti da 9h00 a 16h00. In u marzu, anu travagliatu u travagliu sanitarie, perchè u mesu sanu, u museu hè chjusu. In vacanze è u pesciu, ghjornu off.