Riga - attrazioni

A capital Letona Riga hè saturatu cù un conte di fata è romanza. Riot di culori è di trascolazione di u culore medievale à una nova realta. Riga cuminciò à u so sviluppu in u Medievu, cum'è una cità portu, i mercaderi richi puligenti cugini quì, è i maestri putenziali di l'Ordine Levon custruìanu i so castelli di petra. Oghje Riga hè a cità più grande di i Stati Baltichi cù un gran numaru d'attraversu è posti memorabili.

Cità ​​di Riga - marcelli architettoniali

Visitu Riga, ùn si pò stà indiferente à i muderni edificatori di significazione culturale. Questu hè u bastimentu di a Bibbiuteca Naziunale Rumena , u Riga Television Tower , l' Opera Nazionale Letra è u Teatro Nazionale Letra , l' edificazione di l'Académia di Scienze Letona è u Palazzu di Cultura Ziemelblasma .

I turisti chì decidenu acquistà di a cultura di a capitale di Lettonia , sò dati un oppurtunità unica di vedà Riga, chì i so vistimenti inclusi i più belli monumenti di l'architettura. I più famusi sò:

  1. Riga Castle - hè stata riferita in a prima mette di u seculu XIV, un seculu è a mezza struttura distruttu quasi distruttu è restaurazione in u primu sèculu XVI. Avà hè una carta di visitatore di a cità. Ci hè a residenza di u presidente u latinu.
  2. A porta sueca hè un cumplessu di edifici di u seculu XVII, chì rapprisente un nichse perversu in una casa d'appartamentu, prima c'era un turri difensivu. Questa hè l'unica struttura chì ùn hè statu subitu per a ristaurazione è di ristrutturazione, mantendu l'apparenza originale originale.
  3. A Torre di Pule hè a sola parte di u Cumunutariu di Riga di u seculu XIV chì hà surviviu à u ghjornu oghje. Ci hè una casa di u ramu di u Museo Militar di Letonia .
  4. A Porta d'Alexander hè un monumentu protettivu di l'impurtanza naziunali. Sò custruiti in unuri di a vittoria di l'imperatore Alexandru I di Napuliuni immediatu dopu a guerra.
  5. Tre i fratelli sò un complexe di trè edificatori - Fratellu Biancu, Fratellu Mediou è Fratello Verde, chì si trova nantu à Maza Pils Street. U fruttu biancu era custruttu à a fine di u XV sèculu, u fratellu di u fratellu era unitu à l'altru centru di u seculu XVII, è u fratellu Green era custruitu in 4 dicennii.
  6. In a strada Amatu, ci sò u Gran Cuermu è u Guild Small . Anu stati furmati in u XIII seculu da e cità, è rapprisentanu una cullizzioni di persone per interessi. I Merchants è artiggiani uniti per prumove è prutegge i so interessi.
  7. In Riga, un numeru abbastanti di altri attivi architettoni di Lettonia. Per esempiu, a Casa di i Pizze di u XIV sèculu, a Corte di a Cunvenzione , chì si trovanu in un locu l'edificatori di i seculi XIV-XVII, a caserna di Yakovlevsky di u seculu XVII.
  8. U primu munumentu architettonicu hè a Casa di Detman , custruita in u 1900. Una casa littiraria cù i cudi neri , erettu in 1909 cum'è una Casa di Profit de Blumer , in u famusu pelle "Die Seventeen Moments of Spring" diventenu un hotel.

Riga, Letonia - sightseeing-tempos

E numerosi chiese situati nantu à u territoriu di a capitale, sò i principii prublemi di Riga. Trà u principale di elli pudete listà u seguente:

  1. A Cattedrale di Dôme hè u centru spirituicu è culturali di Riga. A so custruzzioni durò durante 60 anni è hè stata completa in a seconda mità di u 13u seculu. A catedrale si trova nantu à a Piazza di Dome è cumpresu a Galería Cross Gallery è u Monasteru Dome. Dintra u tèmpiu, i cuncerti di musicali di l'urganu sò tenuti.
  2. A Chiesa di San Pietro hè unu di i più antichi edifici in Riga. U primu menzionu in l'annali di sta chiesa data di u principiu di u XIII sèculu. U tempiu era custruitu annantu à i soldi di l'abitanti di u citadinu, l'artiggiani è i mircanti. Finu à u 1985, u chjesa era u più altu di a cità, l'altitudine hè 123,5 m.
  3. A vecchia chiesa di Gertrude hè situata nantu à a piazza octogonal. A prima menzione di u tempiu in questu locu data di u principiu di u XV sèculu. A chiesa hè stata creata parechje volte. A ghjesgia luterana riceve u so ultimu vestment doppu a campagna sueccidese-polacca, chì finisci in u 1629.
  4. A cattidrali di San Ghjamiglianu hè a chjesa cattolica principal in Letònia. Per a so longa e storia tràggica, a custruzzione di a chjesa hè stata distrutta assai volte è hè suggetta à atti di vandalismu è sacramentu. Malgradu questu, duranti i travaglii di ricerca è di risturazione, i stòrici anu scupertu icunculi miraculously conservati è imaghjini, chì avà anu un altu valoru culturali è spirituali.
  5. A Chiesa di Maria Magdalena hè stata fatta à a fine di u XIV sèculu è era un cunventu. Ci era ancu e figliole di nòbbili ricchi anu avutu i sposi è e vèdule di burgisi. In u 1929 sta cresia cattolica hà pigliatu l'aspettu mudellu.
  6. Chiesa di San Giovanni . U tempiu in a so storia cun una capella in 1234. Avà stu bastimentu hè cumpratu in a lista di monumenti protetti di l'architettura medievale. In u so apparizione, a chjesa hà coltu stili d'architetti di ete tempi. Questu hè dovutu à u fattu chì u palazzu di a chjesa hà da esse risturata è restaurata assai volte dopu l'albitate è i pani.
  7. Riga Grebenshchikov. A cumunità di u viecruvatore in u XVIII seculu era una preghiera. Allora un orfanaggiu, una scola è un ingaghju anu aghjustata. In u tèmpiu hè una iconostasi di sitture è u tempiu stessu pò accade à cinque mil parentiere in u stessu tempu.
  8. A Chiesa Anglicana di u Santu Redeemer hè un tempiu di a mità di u seculu XIX fatta di rusticu rossi. A so facciata cintrali suprana u terrazzu di u Daugava. L'assistenti di l'Ecumenia sò spessu prupietà musicali di l'urganu è servizii in English. Inoltre, a chiesa hà una scola di u dumartariu.
  9. A cattidrali di a Natività hè una cresia ortodoxa situata in un bello edifiziu vicinu à u Monumentu di Libertà. In i tempi Sovietsi, i servizii ci sò stati findi. In 1993 a cattidera torna accuminciata a ricumparelli parishioners.
  10. A Chiesa di a Sorella di a Ddiu fù rimita in u XVIII sèculu nantu à e ordine di General Brown per a pupulazione catolica. Hè situatu nantu à a piazza di Zamkova, chì hè una parti integrale di u gruppu architecturale di u casteddu di Riga.
  11. A Chiesa di Santa Trinita si trova à a riva di u fiumu Daugava . L'edificu hè una vista classica famosa di a chiesa ortudossu. A chiesa cresce in a fine di u XIX seculu.
  12. A Chiesa di l'Intercessione di a Vergine hè stata fatta in l'anni 1880. U tempiu hè struitu è ​​ricustruiutu à e donne di i so abitanti di a cità. A chjesa hà cunnisciutu a gravidenza di l'oblitiu parechji volte per l'esistenza. Ora u tempiu hè attivu, ellu abbituneghja i so fugliati.
  13. A Chiesa di San Paolo hè una iglesia luterana, situata quasi nantu à u centru di Riga. In l'internu hè un òrganu fattu in Germania annantu à centu anni fa.
  14. A Chiesa di San Francesco hè una chiesa cattòlica chì funziona da dui spiers. Hè fattu di ladrone rossu è si trova in u locu di u vecchiu cimiteru cattolicu.

I principali di Riga sò musei

Per i viaghjatori chì anu visitatu pocu dopu a capitali letona, Riga rimpremà i posti di trè ghjorni, includenu un gran numaru di musei chì contanu a storia di a furmazione è u sviluppu di Letonia è a cità stessu:

  1. Turisti è invitazione di a cità sò rapprisentati in u Museu di Storia di Riga è a navigazione , u museu di l'architettura lituana, u museu etnographic Letoni .
  2. L'annu di a Siconda Guerra Munniali ùn passanu micca senza traccia à l'abitanti di Lettonia è i cumendenti. Per fà cunnosce a storia di questi anni duranti, l'exposizione hè exhibitu in u Museu di l'Ocupazzioni di Lettonia .
  3. In u museu d'articuli straneri recollite una ricchju ricca di sculture è di pittura di maestri straneri. Ci sò scursioni regulare per i sughjetti è i turisti.
  4. A vita muderna di a cità hè indicata in l'alteni di u cinema è di u museu di u Riga, in u museu di farmacologia.

Altru turisticu di Riga

I turisti chì vulianu acquistà cun vignaghjoli interessanti di vedianu a Riga in u ritrattu, i posti chì sò quì sò include monumenti, sculture è parchi. U più memorabili di quelli sò i seguenti:

  1. U Monumentu di Libertà hè un simbulu di u paese. Hè struitu in onore di a memoria di i prucissanti per l'indipendenza di Letonia. Situata nantu à Brivibas Boulevard à u centru di Riga.
  2. U munumentu di shooter in lituanu si trova supra a chiazza cun u stessu nomu. Questa estatua di granitru tredici longu, fatta in forma di dui omi in uniforme militari di i tempi di l'Armata Roja, hà apertu u munumentu in u 1971.
  3. Watch "Laima" ùn impedisce u so corsu da u 1904, sò situati à u centru di Riga, vicinu à a custruzzione di l'opéra.
  4. Boni boni, parchi boni di Riga, cù numerosi leoni di fiori, banchi è sighjate - Arcadia , Esplanade è Dzeguchkalns , cuglia millenarii di citadini è visitatori di a cità.
  5. U Viestura Garden hè un locu publicu storicu fundatu da Petru I. Circa 80 spezie d'arburi variegràfichi nantu à u so territoriu, monumenti, sculture è memoriale sò erritti, ci sò stagni è una piscina di piscadoria aperta.
  6. Parco Ziedoldarss hè interessanti perchè si trova in a cità cù e fruntiere entre l'edifizii.