Jelgava - attraversu turisticu

A cità di Jelgava si trova in a parti centrale di Letonia , hè 42 km da Riga . U stabilimentu havi una bona intravata ferroviaire, ci sò parechje stesi diffirenti. Direzione diretta da Jelgava pudete andà in citta cità: Liepaja , Meitene, Tukums , Krustpils è Renge. A via di l'autobus ùn vi manca in u sviluppu, ci sò e duie tracci intra-città è internazionale. Per i turisti chì viaghjanu in Latvia, hè assai cunvenutu per accede per acquistà cun una varietà d'attrazioni naturali, culturali è architettoniali.

Attraversi naturali

Jelgava hè in i dui banni di u fiumu Lielupe , chì hè una longeza di 119 km è cunghjuntisce à u Riu Daugava cù unu di i so canali. U Lielupe hè un fiumu chì viaghja nant'à un viaghju chì longu i battelli di sightseeing. Quandu u fiumu hè una riserva naturale chì hè tutela, ma e persone si dà l'oppurtunità di visità è vede una varietà di spezie d'abitazioni chì custanu i so nidi in questa zona.

Ci sò cinque parchi parchi in u territoriu di a cità. Unu di e risorse naturali più belli ghjè situatu vicinu à u Palazzu Jelgava . U secondu di l'assistenza pò esse chjamatu Rainis Park .

Stile architettonica

A cità hè simplicemente piazzata da strutturi architettonici, sò fattu in tanti stili cù elementi di e diverse eras. Per quessa, a quistione di i viaghjatori, andendu in Jelgava, chì cosa di vede, sparisce per ellu stessu. Tra l'attrazioni architettonichi più famose sò listessi:

  1. L'era di u baroque in Jelgava hè rapprisintatu da u Palazzu Jelgava , chì era custruitu per ordine di u duca di Biron. U so travagliu nantu à a creazione durò assai, in prima a so custruzzione cuminciò l'architettu Rastrelli, ma ùn pudia micca affinchè a materia in a fini. Dopu, a creazione di u palazzu implicatu Jensen - un architettu di Danimarca, chì introduciu a so addiziunni da l'era di u classicismu. A data, parte di u palazzu hè utilizzatu per a academia agricole, è in altra stanza, hè una esposizione di i tempi di u Ducatu Kurlandi.
  2. In u 1775 a prima università suprana in Latvija hè stata custruita in Jelgava, hè stata creata da u stessu architettu danese chì cumpiuse u Palazzu Jelgava. In seguitu hà cessatu di esse una scola supiriore, ma diventa un gimnàsimu. Malgradu u fattu chì l'edificu hè statu assai danuviu durante a Siconda Guerra Munniali, tutte e reparazione foru realizati, è l'edifiziu era tuturatu.
  3. U più anticu edifiziu religiose in Jelgava hè a ghjesgia di Santa Anna , fatta in u stil Renaissance. Perteneta à a fede luterana. Antichi fonti tistimonianu chì a chjesa eranu in 1573. Originamenti era fattu di lignu, ma in u mezzu di u 17u seculu u bastimentu era ricustruitu, in u mumentu hè una struttura di pietra. A proximità di u tempiu hè un alice di dui centi anni, chì hè stata posti in onore di u fundatore di luteranisimu.
  4. Una di e famose isulani anglesi sò a cattidrali di San Simeone è Santa Anna , chì si sviluppeghja in queste terri per più di quattru centu anni.
  5. A cità hà abitata ancu u Deserto Spaso-Transfiguration . U custruzzioni Ortodoxa hè cunsiderata sagrada per a maiò parte di i pellegrini in Latvia, durante a festa, i cristiani chì sò vendu quì vulsianu vede i microni streaming icons.
  6. In a cità ci sò e carru chì sò immersi in a custruzzione di i 18 e 19 seculu, sò in modu miraculoso, micca affettivu durante a Siconda Guerra Munniali. À questi edificatori ponu capisce cumu si passava l'urbanisazione in Lettonia . Trà sti edifici architettoniali, a villa , appartentata à u Conti di Medem , hè distinta per a so bellezza. Hè struitu in 1818, è era per u Conti un tipu di casa di vacanze. Oghje hè cunsideratu cum'è u bastimentu più splendore chì revela l'era.

Cultural Attractions

Jelgava hè cunsideratu una cità di studienti, culturalmente enriching youth modern, concerti, esibizzioni è realizazione sò sempre stati posti. In u paesi ci sò assai attraux culturale, cumpresu i principali:

  1. U teatru principale in Jelgava hè a Casa Di Cultura , custruita in i 1950ini. U troupe di queste viaghji di teatri à parechji cità europei. Grazie à u capu Richard Swatsky, u so show glorificatu a Casa di Cultura Jelgava per u mondu sanu.
  2. In a custruzzione di a prima scola supiriuri u Museu di l'Histoire è l'Arti d'Elga, chjamatu G. Elias hè situatu . Dopu avè visitatu, hè pussibule à acquistà cù a storia di a cità è u territoriu vicinu. Eccu un'espone di principii ecunomichi è pulitichi, chì sò revelati da i tempi antichi à l'oghje. U museu hè ancu l'òpere di l'artista Gedert Elias, chì abbandunò un beddu legatu. Pudete sienti a storia nò solu in l'edifiziu, ma ancu in l'intrata di u museu, i so certi di struttura sò presentati in l'stile di i 40 di u XIX sèculu.
  3. Una altra casa-museu hè u Museo Commemorativo di Adolph Alunan , i fragmenti di a vita di u fundatori di u teatru artu letoni sò presentati quì. Intra sò l'uggetti chì circundanu l'Adolf Alunan durante a so vita. Questa hè a sola estructura dedicata à stu fundatore di a direzzione culturale.
  4. A vita di a cità hè diretta diretta cù a unione di ferrovia. In questu cunnessu, a cumpagnia di u Ferruviu Letra decide di u 1984 per abrir un museu dedicatu à stu ramu. L'exposizioni prisentanu tutti i dritti di l'infurmazioni relative à i treni: un semaghianu, roti di locomotiva è a casa di cambragia. Fora di a custruzzione, locomotivi diroli di e diverse mudelli è i vagè di ferrovia sò situati.
  5. In u territoriu di u Casteddu Jelgava in a parti sud-est è Situata a cripta di i nobili Duke Curlannia . In a cripta Ci sò 24 sarcophagi di i restani di i dukes, persone nobili da a dinastia di i Ketlers è u Biron. A data, u casteddu hè à dispunione di l'Università Agri agricole di Letona, ma l'accessu à u sarcòfagi hè apertu per visiti turistichi.