Palazzu di u Mitava


U Palazzu di Mitava hè situatu à a cità di Jelgava , per quessa hè u sicondu Palazzu Jelgava. Questu hè u palazzu più grande di i Baltichi, esecutatu in u stilu baroccu. Oghje hè un visuale interessante in quantu à a storia è u turismu.

Un'interfacta interessante

U palazzu fù custruitu nantu à un locu legendariu. In u 13u seculu, i croisani francesi vinianu à u territoriu di a cità di Jelgava per cunquistà u territoriu è e tribù. Per esse cunsulidà, custruìanu una petite furtizza.

In u 1616 Jelgava divintò a capitale di Kurzeme è u ducatu Zemgale, a cità hà cuminciatu à sviluppà attivamente. U Duca di Jekaba in u locu di a fortizza tedesca cuminciò à custruisce un castelo è fortificazioni per ellu. U prugettu era cusì grande chì ancu hà realizatu un suminatu d'acqua. Hè stata sta cità di residenza di i duchi chì diventonu a basa per u futuru di u Palazzu di Mitava. Pudemu di diri chì u leggerimu casteddu hè statu custruitu gradualmentamente, durante l'età, chì hè ancu più preziosa.

U patrimoniu più preziosu chì u guvernu di i duca Curlannia hè a so tomba, in u quale u duca di a famiglia Ketler hè statu sipultu, chì mortu trà 1569 è 1743. Malgradu u fattu chì dopu questu u casteddu era novu ricustruiutu, a tombia era cunservatu. A data, possa 21 sarcòfagi unicu.

A voir à Mitau Palace?

In più di una tour interessante di u palazzu, vi sarà aspittendu assai assai di divertimentu.

  1. Chocolate caliente in a residenza di u duca . Li touristi sò micca offiziulati solu per vìviri una bè fugliale in una di e camere di u duca, ma per fà in a cumpagnia di a duchessa è a so criatura d'onore. Certu, u so rolu hè fattu da l'attrìzii maravigliose, ma questu ùn impedisce micca di vultà in l'ambienti di u seculu XVIII. Inoltre, u cicculata cava hè preparatu da una ricetta unica chì hà sviluppata da i specialisti di l'Università Agrìzia Letona, apposta per u Palazzu Jelgava.
  2. Cucina Ducale . In u primu pianu di u palazzu chjamati cummerciale, chjamate quale ci hè una cucina. Hè stata ristabbilita è furnita cù una replicata di u mobili di u seculu XVIII. Inoltre ci sò dipinti da a cullezzione di u Museo di Rundale Palace. A so cucina hè custituita da dui camere, ognuna hà un locu apertu, cusì l'internu hè quellu vicinu à a vita cum'è per quellu tempu.
  3. L'amore di Dorothea . Dorotea hè l'ultima Duchessa di Kurzeme. In u palazzu, hè un attellu di e so carta d'amore. Visitu, avete imparùammu sicreti di a famosa famiglia è i sicreti di caligrafia. È ancu pudete cumpunà a vostra carta è mandà à Dorothea, à quale ellu vi contene, o à i so parenti. Hè interessante chì a lettera hè firmatu sicondu tutti i reguli di u tempu, cù un segellu di cera.
  4. Santuario di i duchi . Propriu à i tombi di i ducumenti Kurzeme sò sinistra cu l'infurmazioni nantu à u mortu. In u listinu stessu sò imballati altre esposi interessanti - questi sò i vistimenti di i membri di a famiglia di i duchi.

Cumu ghjunghje?

U Palazzu Jelgava si trova in u core di Jelgava . Diversi carrughji di Liela iela, Pilssalas iela è Pasta sala portanu à u castellu. È per elli pudete ghjunghje à e muntagne.