Museo FIFA


Un museu FIFA inusual in Zurich hè statu creatu da l'associazione FIFA per a maghju l'exhibiti più vali in relazione à a storia di u football, è per affirmà cusì stu ghjocu seguita unitu è ​​inspirà i so fannii. In visità, avete amparate cumu l'associu di football hè fundatu com'è un corpu riparatu è cumu si hè divinutu in u mondu, facendu stu sport unu di i più populari in tuttu u pianu.

L'orgogliu di unu di i musei più insosiche in Zurich hè a galeria dedicata à a Copa del Mundiale. U so escezione principali hè u premiu cuncipitu, chì hè u premiu principalu in questi cuncorsi. Inoltre, ci sò parechji artifacti chì dicenu di a storia di stu trofeu di football.

À u museu edifiziu

U museu di football in Zurich hè statu creatu da u famusu architettu svitricu Werner Stutchelli entre u 1974 è u 1978, ma a custruzzione di u bastimentu ùn principia à aprile di u 2013. A mostra abbia tres piani, è in u soterranu di i clienti un bar sportiu aspetta. In u sicondu canzanu un bellu riposu visitendu un bistro, una cafe o una tenda. Per riuneta, i salotti di cunferenza speciale sò furnuti quì.

Da u terzu à u setticu pianu di l'edifiziu ci sò appartamenti è uffizii, è nantu à l'ottu u novu in piattura per sapiti di cunfortione massima, ci hè l'uppurtunità di riservà un penthouse. Quì ci sò 34 appartamenti exclusivi, a zona di quale varia di 64 à 125 m 2 .

U custruzzioni hè fatta in modu mudernu d'alta tecnulugia è ùn conta micca elementi ecunomorfi decorattivi, diffirenzii in ergonomia massima. U sistema di furnizzioni d'acqua quì hè diretta direttamente cù u Lavu de Zurich , chì face u pudè usà l'acqua com'è una fonte d'energia per calà l'edificiu in l'invernu è enfilai in l'estiu.

Chì pudete avete vede à u museu?

Se interessate nantu à u football, in u museu FIFA in Zurich , accede à cumprà i vostri ochji. Ci manca un centru di 1000 documenti di testu, ritratti, ritratti è ricordi memorie da l'archivi di l'Associazione Fútbol. Ancu abbiamu:

Regoli per visità u museu

I sidici di ZurichCARD ponu esse u 20% di u prezzu di u prezzu di u bigliettu. À u stessu tempu, pudete cumprà u bigliettu in linea è ancu scaricà a so versione mobile in u vostru smartphone. Inoltre ùn sò micca dispunibili alcune à una compra solu in u museu stessu, ma ancu in hotels è ancu in stazione ferroviaria in Svizzera . Aduprate per l'entrata chì vo necessite in un certu periudu di dui ora, per esempiu, da 10 à 12 ore, ma sottu finu à u museu, pudete stà quì per ellu finu à voi.

Prezzi di u prezzu di u bigliettu: adulti - 24 franchi sui, i zitelli sottu 6 anni libere, i zitelli de 7 à 15 anni - 14 CWF, pensie (ghjorni di sevi / weekend) - 19/24 CWF, disattivati ​​-14 CWF, studenti - 18 CWF, famiglie (2 adulti è 2 zitelli de 7-15 anni) - 64 CWF, gruppi di zitelli (minimu 10 persone) - 12 CWF per persona, gruppu di adulti (minimu 10 persone) - 22 CWF per persone, gruppi d'accumpagnamentu gratuitmente.

Reminder per i visitadori

Per a prima volta visitate u museu di FIFA, vale da sapè à i so servizii più impurtanti, facenu a sughjornu in l'edifiziu più còmode. Queste sò:

  1. U salottu hè in u lobby. U persunale di u museu hè prestu à risponde à qualsiasi question interessante.
  2. Parodicamenti, chì sò in ogni chjaru.
  3. Dressing tables located on the second basement floor and also the first, second and third floors in the toilets for people with disabilities.
  4. Elevators in ogni chjaru.
  5. Cloakroom. Per ragioni di sicurità, i sacchetti di grande è i moficarelle sò pruibiti di purtassi in u museu. Quand'elli sò lasciati quì per una tarifa moderata di 1 franc suizo ou 1 euro.
  6. Rest zone. Hè dispunibule in u vestibule è direttamente in u spaziu di spaziu in u primu santu è u primu pianu.
  7. Ricivienta cù l'acqua pura edificà, situata in ogni lavariu, è ancu una fontene cù acqua in u primu pianu di u spaziu di esse.
  8. Bar Sportsbar 1904, chì ghjè siratu da servitori bè trattatu. Hè situatu nantu à u primu pianu, è a so "salienti" sò largu televotvituri LCD, nantu à i screnzii di quale l'emissões sportivi sò sempre difettati. U bar hè apertu da 11.00 a 0.00, è u domicili 10.00 à 20.00. Pudete ancu aghjunse un bistro in u bistro self-service è una cafe nantu à u second floor, chì serve à l'sandwich cù e vitture staggine, insalate, u cafè diliziosu è i cóculos spiciales. Da marti à ghjennaghju travaglianu di 10h00 a 19h00, u luni u ghjornu off.
  9. Shop museu. Ci hè una grande varietà (più di 200 punti) di souvenirs, rigali è collectables ligati à a storia di u football.
  10. Banquet hall. Hè diseatu per 70 posti. Spessu face marca a salda di un squadra di football à i campi di a liggi o a fine di a stagione di ghjocu, urdinendu un lunch di cusgitura.
  11. Centru di cunferenza per diversi seminari è reune.
  12. Bibliuteche cù locali di u travagliu informatatu è un spaziu di leghje. Contene qualchì 4000 libri, revuei è documenti per a storia di a FIFA.
  13. U laboratoriu, chì hè un spaziu di l'educazione interattivu per i studienti è i scoli. Questu ci permetta di capiscenu megliu u cuntenutu di l'expositioni di u museu è di sviluppà un pensamentu lògicu.

A più bona volta di visità u museu hè ghjovi è u venneri, quandu u flussu di i visitatori hè menu di quandu i findi. Pudete vede l'exhibiti in quasi 2 ore. Cù i cani, ùn pò micca intruti in l'abitazione. In u spaziu di spaziu hè ancu pruibitu di eddu è manghja. Ma pudete sparà u video o piglià l'impresa d'alcunu presentazione quì.

Cume accade à u museu?

Per vede l'exposition museale, pudete usà unu di i modi di trasportu seguenti:

  1. In trenu. Cusì, puderà risparmià u 10% di u prezzu di un bigliettu è un ticket di ingressu à u museu. In macchine automatiche è stagioni di ferru, è ancu in ligna, per questu casu pudete cumprà una "SBB RailAway" cumminata.
  2. Tramvia. Per fà à u museu FIFA, piglià u tramu 5, 6 o 7 (stop Bahnhof Enge) o à u tramu 13 o 17 (permette di Bahnhof Enge / Bederstasse).
  3. Prughjettu di a strada di l'acqua S-Bahn (Bahnhof Enge, rotta 2, 8, 21, 24).
  4. Machine (u museu aghjunghjenu voi u trasportu publicu per a mancanza di parcheghju stessu, ma per i discapacitati hè fatta una salvezza).
  5. In autobus. Exit a l'alte Alfred Escher-Strasse, induve u museu ùn hè più di 400 m.