Gotska Sunden


U Parcu Naziunale di Gotska Sunden hè situatu nantu à l' isula di u stessu nome in u Balticu. Una zona di terra chjesa di 40 metri quadrati. km ùn hè micca particularmente interessu da u puntu di vista di a natura, datu chì una parte significativa hè occupata da i platti di sabbia è di i boscieri coniferu uriginali. Ma ùn hè micca cusì solu à u primu sguardu.

Caratteristicamenti giugrafichi di Gotska Sunden

Gotska Sunden si trova a 38 km di a famosa isula sueca di Gotland è micca quandu da l'isuli di Foret è Nuneshamna. Hà soru, l'area di u parcu hè più grande di l'area di l'isula per 5 sq. Km. km, perchè sempre hè di a zona custiera, chì hè abitata da l'abitanti marine. A costa assai di l'isula si componi di longu platea di sabbia è duna. Hè stata nutata da i antichi ancestori di i suedetti, chì li dettu u nome di Sunden. È traduttu da u dialettu lucali comu "area island".

Chì ghjè interessante nantu à u Parcu Naziunale di Gotska-Sanden?

L'isula hè tutta sana cù pezzi è u beddu furmagliu, in u stessu locu cresce l'ashberry, l'avellana, l'aspen, u tassu. Trà sti pezzi più noti sò parechje speciosi raros, per esempiu, l'orsidi di Gotlandi, chì creanu solu nantu à l'isula di u stessu nome è i paesi di u paesu vicinu di a terra.

L'orgogliu di u paese nativu fauna hè a fossa grisa chì abitanti e sponda di Gotska-Sunden. In i ghjorni d'infurmazioni pudete leghje infurmazione nantu à sti animali, scunnite induve sò oghji è si pò esse vistu. Se l'animali sò in un paese vicinu à a spiaggia, l' excursione guidata da a guidazione si faci sopra u trasportu locale in modu chì i turistici viaghjanu à vede l'animali rari.

L'isula hè casa di assai lepri, chì sò i principali rapprisintanti di a fauna terrestre terrestre. Ùn sò micca altre mamìferu nantu à l'isula. Ma ci sò parechji tippi di insetti, bè cumportati in una varietà di pianti.

Cumu ghjunghje?

I grupi di scursu sò in a riserva di l'isuli di u Forum è di Nyuneshamna in barca. Dopu l'urganisazione di l'excursioni pò esse apprezzatu direttamente in l'isuli: varia sicondu a stagione.