U lavu di Tunne


Natura sorprendente è bella di Suisse . Oghje, quandu u viaghju hè diventata più accessibile è ancu un gestore simplici di gestore di u mumentu pò permette micca di vultà i so vacanze à a dacha, ma di scopra u mondu, stu paese hè una parola verita. L'attivu principale, a muntagna di l'Alpi , pò smaravvarle micca solu cù picchi neve-nei, rivolottu di verdura è vista splendenti. Assicurativamente incredibile in questa zona sò laghi di muntagna. L'acqua di elli hè nìia è cum'è s'ellu hà qualcosa di a so propria, unica ombra è culore. I fiumi di muntagna, urigginati da i glaciers, saturate i ghjunghje, formanu entre elli u cumplimentu interconnettu è a cumunicazione. Se vulete planificà una visita chì vi permettenu di godite sta bellezza in Svizzera , fate cura à u Tuna Lake, chì serà scritta in stu articulu.

Alcunu informazioni generale

U Tuna Lake si trova in a Berenice, in u cantone di Berna , in a vicinanza immediata di u Lavu Brienz . Nant'à i so ribelli sò situati cumu cità chì Tun, Spiez è Interlaken . In u largu u lago accende più di 17 km, è l'larghezza hè pocu menu di 4 km. Siccome chì u reservatu originatu in u duminiu glaciali, è vicinu à e muntagne sò risuscitatu, ùn sò micca osservati quessi aguanti pocu di l'acqua. À u cuntrariu, u lavu di Tuna hè cunsideratu chì hè unu di i più prufondi in Suisse, à 217 km internu. A so superficie hè di circa 47 metri quadri. km, mentri hè chjucu locu in un cantonu, chì anu fattu ancu unicu in u so tipu.

L'acqua di u Lavu hè ricustituita da parechji richi di muntagna, chì sò noteu Kander è Aare. Cù u so avvishimu vicinu, Tuna Lake era stata un corpu d'acqua unicu, chjamatu Wendel, ma in u tempu, i sedimenti foru custituiti trà elli da u fiumu chì l'hà separatu.

Intrattenimento nantu à u Lavu di Tùnisi

L'intrattenimentu principalu in questa alivi sò cruccanti nantu à u lavu Tunu. Probabilmente, ùn ci hè micca megliu modu di cunnosce acquaghjule cù l'ingaghjate è l'attrazioni lucale, cum'è stu passaghju cusì excitingu per l'acqua. U crucero di a stidda di Beatushöhlen-Sundlauenen accumincia, u viaghju vi piglià à e caves karst, induve pudete vedà assai stalactiti è stalagmiti, è diventa ancu una vista di a cascata sottiliata. Cù l'aiutu di un tour per l'auvutu di u Lago Tuna, pudete esplorà a cità di Spiez, chì custate parechji monumenti architettonii architettoniali cum'è u castellu medievale è a chiesa romànica. Frà l'altru cose, un cruciaghju di l'acqui di u lavu cuntribuisce à a rilazione generale è u reste, è i paisaghji crescimenti è a vista di i petti majestesi di e muntagne Jungfrau , Eiger è Monh fugliarà solu e vostre vacanze.

À l'estiu, à l'acque di u Lagu di Tunsi, un veru attrusimu hè u bulevu di a rota tornatau "Blümlisalp". In più di cruising, pudete intrenarete cù l'acqua, scopre a vela o assicurate a passioni per a pesca, è i windsurfiscerà anu apprezzà a brisa constantu. In a vicinanza immediata di a cità di Thun, in i piazzi altri di e muntagni, ci hè una vera vegetazione tropicale, chì a prupietà di u località chjamanu Riviera di u Lago Tuna. In ogni veranu nantu à e costi di sta stagnu hè u festival di musica "Thuner Seespiele". Un pianu di panorama caminava cù una durata di 56 km, chì hè chjina di ponti sospizii, hè stata stabilita nantu à u latu di Tuna di u 2011.

Cumu ghjunghje?

Per avè da Zurich à Thun, finu à Ginevra cù Lausanne , pudete in furia cun un traslado in Berna . In ogni modu, i risultati diretti ancu da a capitale, ma ùn vanu cusì spessu. U viaghju si passa da una e meza à dui ore. Cù l'aiutu di un caru pagatu à a cità di Tun, pudete spende à longu a strada A1 o A8.