Museu Rifle Svizzero


Berna ùn hè accidintamenti chjamata museu capitale di u Suviu , ci sò tanti musei, galerie, exhibimenti chì ùn anu micca truvatu in una altra capitale europea. È di tutti l'uggetti culturali ùn ponu esse distinguitu u Museu di Rifles. Hè coluggiunce una scelta in scala è ricchizza di bellezza di l'arme, da u XIX seculu, mudelli rari, artifacti stòrici è assai più. Tuttu ciò chì preoccupava a menti di i picciotti ghjovani, fascinate è cumbattiti per noi, adulti, pò esse vistu, toccu è ancu risparmià à a galerie di filmazione di u museu.

Storia di u Museu

U Museu Rifle in Berne data di u 1885. Hè in quellu annu à u prìncipi campionatu di spargugliu federale, chì si tenia dopu in Bern, hè decisu di creà una Camera Rifle especial. U scopu di creà l'aquesta càmera hè di assemblarà una cullizzioni di varietalli arme, trophie, munimenti commemorative da prughjetti di sparta, documentazione di spargeru storicu.

Duranti l'anni di a so esistenza, a Càmera di Filmu hà traspurtatu di pocu tempu da u locu à u locu è truvà a so residenza permanente solu in u 1959, stu locu hè locu ghjornu. In u 1914 a Còmpata di Rifle hà pigliatu di u nome orgogliu di u Museu Rifle Svizzero. In u XIX finale di u XXu seculu tempu, u museu hè stata restaurada finu è in questu.

Cosa interessante in u museu?

Una volta intornu, scopre u mondu di i misteri charming è intrattenente di a storia di u sviluppu di l'artis de armas. U dissenyu esterno di u museu è i frescoes in u salone à l'intrada à u museu sò l'apparechju di Friedrich Traffelet. Arrampicannu l'scala principale, fate curaghju nantu à l'esicuta di a storia di u sviluppu di l'armi, da i mudelli di prufeta simplè à a ballesta muderna, da i primi pistoli à u fusilu d'assaltu prisenti è fugliale. Unipochi di i so escevule hà participatu in cuncorsi è ancu in i ghjovi.

Qualchi parolle nantu à una di e parti più impurtante di l'exposition di u museu - u Hall of Fame, situatu in u primu pianu di l'edificu. Hè in quiddi di u museu pò admirarle i premiu di u famosu campionu Olimpico Konrad Shtekeli. Eccu a so scultura è a scultura di u nottu champion Marcel Buergue.

Attenti ancu attraversu sò assai interessanti è spettaculi in u normale, situati in boxe di vetri è rapprisentanu un grandi valore. Eccu sò muskets di u XVI sè secondu cù incridazioni cù l'osci è i corelli di u cervu, è ancu i prudutti di i maestri di armaghja di u XVIII seculu. Hè impussìtellu di ùn esse di qualchì altre articulu valtu - un enormu trofeu argentu, donatu in u 1876 da u Re di l'Olanda, Guglielmu III. E l'ultimu questu induve l'induve l'attinente di i turisti hè a cullezzione di i maestri di scinniri. Per esempiu, una mostra in u 1836, un vigore d'oru cù u gravure di u stemma di armori di Suvietica è una illustrazione di u tema di film di William Tell à una pumu.

Quandu u studiu di l'esposizione hè stata cumplessa, i turisti sò invettati à pruvà a so manu à sparà di qualchi tipi di arme. Ùn avete missu l'oppurtunità di tuccà a storia di a produzzione d'armi è si sentenu un participante in battagghi rifle.

Cumu visita?

Accustà à u museu di scaccionu hè assai simplice, ci sò parechje scelte. Prima, dopu l'abbandunà di a stazione di ferrovia, pigliate a ligna di trammi n ° 6, 7 o 8 è scacciate à a stanza di Helvetiaplatz. Siconda, pudete camanderà à pedi da Marktgasse è u ponte di Kirchenfeld, dirigendu versu Helvetiaplatz. Finalmente, i cunniscini di spurtificate per l'autostrada A1 o A6, navigate à a chjesa di Thunplatz, turnammi a direzione à Aegertenstrasse è à u ponte Monbijou. Pudete impastallu u caru vicinu à u museu in un spiagge pà i dutcitanti.

U museu aspetta per visitanti tutta a simana, solu u luni. E so porte sò aperte in e seguenti volta: marti è sabbatu à 14:00 a 17: 00, u dumenghju à 10: 00-12: 00 è 14: 00-17: 00. In addition à i luni, u museu hè chjusu nantu à i ghjorni di e prime vacanze svizzese . U bigliettu ùn hè micca necessariu di cumprà, postu chì l'ingressu à u museu hè tutte e libere di tutti i citadini.