A pasta di Choux per dumplings è dumplings

Malgradu à l'abbundanza di una larga varietà di pratiche, vareniki è dumplings sò i lettori indiscutati in pupulazione in a cucina slave. I libri è i siti di culinary è abbastanza cù e ricette per fà a pasta più bona è variazioni di u riposu. È ogni amadore, sicuru, hà sceltu l'opció di ghjustu per ella stessu. Ma, cumu si dicenu, ùn ci hè micca un limitu per a perfetta. Avemu sempre aduprà per u megliu, è sìammu sempri circà à noi stessi megliu è cumu fà per creà i pezzi perfetti.

Ancu s'è avete statu fidu à a ricetta tradiziunale per un pezzu tempu, ricumandemu chì pruvate a variante di u puddaru di dumplings è ravioli. Hè assai faciule per preparà è più faciule simplice di travaglià nantu à a furmazione di prudutti. Questa massa hè assai plastica, ùn si pò micca stinà à e to mani, ùn si stalla micca è si cambia u prucessu di coccia in un piacè cumpletu.

Vareniki è dumplings da a pasta di cottura sò più crosi corsi è cù un gustu assolutu. Hè abbastanza solu à pocu minuti per fassi fraccheghuli dopu avè e fogghiu - è u pianu hè prestu. Tali prudutti pò esse ghiaccionu da u futuru usu è utilizatu comu bisognu.

Ravioli, pasta, dumpling - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A farina di u granu hè tamantu in un colpu prufunditu, aghjunghjenu salitu, oliu vegetale è frégate in un corpu finu di l'acqua furiosa, afflitennu cuntinuamenti. Trasfunditi a pasta in a superficia poitta cù a farina è amassi à l'elasticità. Sè troppu calore, pudete averà a massa fretu un pocu, è accumincia a amassi cù e vostre mani.

Pettene a farina in un tavulinu, falla un pappu per una ora è pò pruvene à a furmazione di ravioli.

Quandu travagliassi cù una prova prudutti propriu pruduttu, ùn es necessariu spulvemu di a superficia è e mani cù a farina. Ùn si appiccicate à tutti, è viaghja bè.

U mastru fattu di vareniki - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Trè vetru di farina di granu sò stati sottopenniati in un cuntaintu largu è profundo, aghjunghjenu salite, oliu vegetale senza a fiertà, fremenu in calore à fretu l'acqua è mischjanu bè. Chì a massa richieste fannu un pocu è dopu à cinque à siete minuti aghjunghjenu i olii in un pezzu separatu è fate a farina tamanta. Amminimu una massa densa, elastica è di pasta. L'aghjunghjevenu in un tavulinu, cupèrtulu cù una spugna unipochi di umiti è l'abbanduneghja per u glutine inzzione per almenu una ora.

A fine di u tempu, a pasta di dumplings hè prestu per un utilizazione più larga è a furmazione di prudutti. Pudete scaccià cù un capu finu è tagliate cun pastelli cun un vetru o tagliatu in pezzi, formate salchichji, divividìvi in ​​frammenti è l'usu di diti o un pappu rinuveru per turnulà in pastes planiche.

U pasta di pasta universe per dumplings, dumplings è chebureks - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Scorchemu l'ovu, fate un pocu di sali è a mugla cù una furcedda o un batchju. Agghicà a farina precintata, l'oliu vegetale, cunglite è pour l'acqua caldata à frenu. Amegghianu a massa cum'è una cullette, è ponu nantu à a tassa cummigliata cù a farina è amassi a pasta elàstica cù e to mani. Se necessariu, pour una farina più longa.

Dopu chì a pane hà ripusatu per una ora in un tavolo coperto cù un pappu nè hà apimentatu o toalla, hè stata pronta pè a furmazione di dumplings, boli di dumplings o cumprati . Inoltre, hè utilizzatu bè per uce di manti è puff cakes.