Museo Nazionale di Indonesia


U Museo Nazionale di Indonesia hè unu di i più famusi è accolta visitatu di Ghjacarta . Hà spertu a fama di unu di i migliori musei in l'Asia Meridionale. Militari d'esibuli unichi di l'archeulogichi, geugrafia, numismatichi, heràldica, etnografia, etc., aspittàvanu à voi in a cullezione di u museu. À questu nanzu, hè vale per visità tutti chì anu acquistatu di l' isula di Java .

Storia di u museu

Comu in u 1778, quandu i colonialisti neerlandais fundatu nantu à stu situ a Reale Societale di Arti è Scienze di Batavia. Hè fattu per u sviluppu di a ricerca scientifica in i duminii di l'arte è a scienza.

U principiu di a cullezione di u museu hè stata sottumata da l'Olandese Jacob Radermacher, chì ùn prisenta micca solu l'edificiu, ma ancu una cullizzioni d'objecti è libri culturali chì hè diventata a basa di a biblioteca di u museu. Cumplementu, cum'è l'exposizione anu creatu in u principiu di u XIX sèculu, hà bisognu d'avè necessariu spazii supplementi per u museu. In u 1862 hè statu dicisu di custruisce un novu edificiu chì hà apertu per i visitatori in 6 anni.

À l'anni 30. L'esposizione di u XX sèculu di u Museo Nazionale di Indonesia hà participatu à una esposizione muntagna, à u quale u focu più forte u distruttore quasi uguacu. U museu hè statu pagatu indemnità, ma hà dettu parechji dicennii prima chì era pussibule cumprà exhibitu per cumpagnie l'exhibitu. A più nova storia di u museu principia in u 2007, quandu un novu edificiu fù apertu. U museu hè cunsideratu per conservà u patrimoniu storicu è storicu d'Indonésia, è ghjucà un rolu assai impurtante in a vita di a pupulazione lucale. Oghje prisente artifactii da i tempi preistorichi à u presente.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

In a coletta di u museu puderà vede parechji spettaculi purtati da parechji partiti di u paese, ancu di altri paesi asiatichi. In u cartulare, ci sò circa 62 mil artifacti (inclusi artifacti antropològichi) è 5 mil insemu archeologichi di l'Indonèsia è l'Asia Sud. A più preziosa exhibita di u museu hè una statua di Budda à 4 metri d'altitudine. I Buddhistes da tutta a Ghjacarta vene à adurà stu sacri.

In u Museo Nazionale di Indonesia, e seguenti colti sò rapprisentati:

U custruzzioni di u Museu Nazionale si compone di 2 parte - "Elephant House" è "Casa di sculture". "A casa di un elefante" hè a parte antica di u bastimentu, fatta à u stili barocca. In fronte di l'intrata, ci hè una statua di un elefante fattu di bronzu, un rigalu da King Siam Chulalongkorn, fatta da ellu in u 1871.

In questa casa pudete vede:

Una altra parte di u museu, un novu edifici di 7 settimani, fù chjamatu "Casa di sculture" per via di a presenza di una grande collezione di stati di e diverse tempi. Quì pudete vedere l'exposizione nantu à temàti riliggiusi, rituali è rituali (4 storii d'esibizioni permanenti sò dedicati à elle), in quantu amministrativi amministrativi (occupanu i 3 terre restante).

Cumu ghjunghje?

U Museo Nazionale di Indonesia hè situatu à Merdeka Square in Central Jakarta , Indonesia. Per visità, avete bisogna à sparà in bus Nos. 12, P125, BT01 è AC106. A puntata per a sera hè chjamata Merdeka Tower.