U ghjornu internaziunale di u puppeteer

Tutti i zitelli è parechji adulti piace à vede cuntenuti di u teatru pupulari. Questu hè una veru magia - figuri animati nantu à u palcuscenate di fà parechji minuti felici, chì sò ricurdati per a vita. Cumu hè questu questu munnu fascinante vene à esse chjamatu u tiatru di pupi?

U ghjornu internaziunista di u puparu - storia

I pupi di pupi chì anu parechji esseri umani prisintati in i tempi antichi. In quelli ghjorni, i figuri di i pupi eranu di grande impurtanza in a vita di a gente. Molti di elli eranu micca usati solu per ghjucate, ma ancu esse realizatu proprietà magichi. Un ghjornu cuncurdatu cun l'idea di ghjucà cù l'aiutu di dolls diverse performances. Per fà questu, sò stati costi brillanti bè. Pianu di passimassiru accumincià per parechji manere di gestionà pupi. Allora ci era persunale chì puderia spustà ogni parte di u corpu cù l'aiutu di cordi.

I primi pupi di pupi appareru in Roma antica. In prima, i presentazioni si sò stati fatti cù l'aiutu di una casuzza speciali cun un centru nantu à a barrera. In u teatru mobile puppet chì pareva dopu, era usatu una scena unipochi diffirenti per i pupi. Era una casella cù e buchi da u fondu è di sopra à l'altru, a traversu chì i pupi passanu. Inoltre, per a prisentazione si stende trà i dui pilastri di un bellu tèmpiu.

Ughjetti di gestione hè veramente un artu veru. È sò pussibuli solu da persona maiò talentu chì puderanu arrughje a vita à un ghjucu silenciu.

In parechji paesi sò i so tarritorii favuriti - simboli naziunali. Allora, in Francia hè Polichinel, in Italia - Pulcinella, è in Russia - Parsley. È oghje, questa figura alegre è alegre in cavalli scarletti è cun un capu provocativu nantu à a so testa, faci à i zitelli è l'adulte riri.

Fans di i manifestazione di pupi sò spessu interessatu in quellu ghjornu u puppeteer celebre.

L'idea di stabilisce un ghjornu di i marione di i titrebroni appartene à l'impiigatu di unu di i teatrini marione iraniani di Jivad Zolfagaricho. Questa proposta hè stata cunuscenza in una reunione di u Cungressu di l'Unione Internaziunale di teatri di tiatru di Puppet, esse in Magdeburg in u 2000. Ma, anche u fattu chì sta furtuna fù salutata fermu positivamenti, una decisione nantu à questu ùn hè mai adoptada. È solu à u veranu di u 2002 in Atlanta u Cunsigliu Internaziunali di l'UNIMA adopte a data di u ghjornu internaziunista di u puparu u 21 di marzu.

Prisidenti di UNIMA Margareta Niculescu prupone di turnà stu vacanze in un ritu fascinante chì glurificà u teatru pupulari è artisti di u puparu.

Eventi per u ghjornu di u puparu

U festa di pupi di u mondu oghje hè celebratu in parechji paesi è prufissiunali di sta scena, è da tutti l'amatori di u teatru di pupi. In questa ghjente, i colectivi di i teatrini di pupi facenu specificazioni particularmente fascinanti è spiciali. A questu avvenimentu sò organizzati cumuni creativi di i marcelettori, cuncerti in u so onore, i mobs flashes festivi sò tenuti. Ùn vi scurdate di queste festa à scole è kindergarten. In parechji di elli prughjetti di disegnu, i ghjoculi è i quizzioni sò tenuti. U figliolu maiò pò parte à una classa maestra nantu à i pupi di cunducere.

Oghje, cum'è parechji anni fà, u teatru di pupi hè felicità, gioia, diversione, è dinò una imaginazione inevitabbile è inspirazione creativa. Dopu avè visita u manifestu di pupi, ogni ghjocu incaricata di energia forte positiva. L'incantevuli chjassi in u teatru di pupi, a simplicità è à u stessu misteriu è u misteru omete e alioni di l'espelechji picculi è grande cù saviezza è purità di l'età antica.

Forsi li ricorda di u figurinu di pupu chì avete cusì hè avutu per avè u zitellu, puderà acquistà ora in memoria di u tempu privilevvi è un visu inoltri à u teatru di pupi.