Oghji pà San Nicolau

U San Nicolau ghjornu hè una festa magica, chì i nostri zitelli sò particularmente piazzati è aspittendu. In a mattina miri impatiently sottu à i funti di cuscini per truvà duie dolce "picculi nicholas" è cose à pocu ciò di i più amati di noi tutti, u Santu. Per ùn fallu micca i figlioli, avemu principiatu prestu rigali nantu à San Nicolau cù i nostri propri mani.

Un rigalu per Nicholas cù i vostri mani

U simbulu più impurtante di sta vacanze - fragrant honey gingerbread , chì hè chjamatu "nikolaychiki". Sicondu a creda, St Nicholas si propiu un ingiru cù l'angeli. E anche spessu u strettu fast, aghjunghje u latte, ova è a crema agria, perchè sò intesu solu per i zitelli.

Per u paninaghju di ghiachjaru avemu bisognu di l'ingredienti:

Tutte l'ingredienti deve esse mischjerri, amassi è mette a pasta durante una ora in un locu frescu. Puderete ghjallu in un centimetru grossu, cutatu cù molds è affinche nantu à una fragola di focu durante 5 minuti in un forru preinfirmatu.

Per u glaze, avete bisognu di 3 bianchi, 2 cups di zucchero è di culori di cullezioni, sè vo vulete fà sculture in pizzuddi in parechji culori. Pienghje i proteini finu à l'espurta grossa, introdiscini gradualmenti u zùccheru in pezzi è rinfrisca finu à a cunsistenza di a crema agria. Stu glaze pò esse appiicatu tutte tipi di scrive, chì inghjinisce u freeze.

Oghji pà San Nicolau

Un altru regalu per u San Nicolau ghjè hè l'angeli. Ci sò tanti opzioni per a so esecutà. Offre un avemu per elettu.

Quì cusì l'angeli ricci di bonu per fà solu manera. Agree, mi tratten toccate. Protegeranu i vostri figlioli di tuttu u male. È per l'annu pò esse decoru l'arburiu di Natale.

Per creà l'angeli, avete bisognu di piglià pettini di scumatura è fugliale cù a pintura acrilica bianca.

Da u filatu di ghjucate, ci criemu per elli una prugno. Ci hè parechje scelte - per fà numerosi archi è cola nantu à una bola o cola cù PVA cola è di mette in un saccacci shish per fà riezzione di veru.

Quandu u capeddu hè prestu, ponu vistimenti ochji è tinte l'arraggiatori sardini.

Per a robba, pudete aduprà roba o coltu di cignu. Per e bolle è i pedi usemu un scalopieru.

U rolu di l'ale di i nostri angeli hè realizatu da un bonu arcu nantu à a spalle.

Guariscenu a testa à u vestitu, è i nostri bonni anghjuli sò pronti!

Angeli à u Ghjornu di San Nicola

Un altru tipu di angeli ùn hè micca difficiuli di fà. A vigiglia di l'annu pò esse postu nantu à l'arburianu di Natale cum'è decoru, ma in ssu mentre, i zitelli elli amicheghja vicinu à u pillow.

Per a testa, pudete aduprà a stissa pilu di scuma o rintra fora di filamenti, tela, lana di cuttuni o sintepon. A cosa principal hè di furmà una bolla stretta è risolve cù e filamenti.

A basa di l'ànghjulu hè sculpitu da u cartone. Avete bisognu à pusà un mudellu à u cartone. I so dimenisuni sò 8 cm di diàmitru à u circhiu e 1.2-1.5 cm in u cerculuu internu. Ùn pigliarà micca un circhiu tutale, ma un pocu menu di a mità.

In encadruparà u cartone, pegà u capu di u futuru anghjulu. Avete bisogna sti scanzuni quì.

Per u vestitu utilizzate alcune dispunibuli. Simply cut out semicircles idènticu da u corpu è copre u corpu. Ùn vi scurdate micca di e manichi.

Cogliu a manica prima cù u partitu frontudu, stitch along the long side è scumpressate. Dentru, inserisce un filu flexible chì prendrà a forma è curdi di e mani. U rolu di e palme d'arburu serà realizatu da peri.

Décorate u vestitu di l'anghjulu cù u collu, cola cù e cola.

Puderanu capelli di filu per tagliu. Cola cù a testa.

Cum'è un halo, seranu servuti da una cinta d'oru, chì vi vindà a nostra capità è a cola nantu à una gota di cola.

Da u cartulare mono cut the wings and glue the behind the angel's back.