Chì pò esse fattu di racini?

Per quellu chì ùn sanu micca ciò chì pò esse fattu di uvaghji nantu à l'invernu, offre noi uni idee è dicite cusì à spresse u zucchju di u zucchero, coccianu u compota, è preparanu appendizie è di piacè.

Cumu fà u zuccaru di u racini?

Ingredients:

Preparazione

Se a racolosa cugliera hè uva bianca, da pudè fà u zuccaru da ellu ùn hà bisognu di usà u spiccatore , pre-entrecruciate i baga, sughjitu untuvativamente securità è sminutu. E uve di variità russa anu una carne più viscosa, chì diventenu u più flexible è dà un massimu di zucchero solu dopu alcuni alcune predefinenti. Per esempiu, a raghja pò esse assabila per un qualchì seculu in un forno di micru o per parechji seconde in una pienza cù l'acqua calda, calentata à una temperatura di 75 gradi è solu sottuponuta à u trattamentu cù u dispusitivu.

U zuccaru resultanti hè spesu in un uttellu à l'esmettu o in inox, falla feraghju foglie è fretta cù trè minuti cù l'ebboli moderne, aghjunghjendu in u prublema di zuccheru è permettenu tuttu i cristalli in disolvente.

Scurciamo u bèbitu nantu à i vapuri secchi sterili, fassate cun tappe stampato per cinque minuti è disponite per l'esterilizazione sottu un "cape" cálido finu à chì sianu cooled.

Cumu fà compota di uva?

Ingredients:

Càlculu per latte 2 litri:

Preparazione

U compota più diliziosa hè fatta da varietà di variità purcina. In questu casu, u u gustu è u culore di a bieraire sò perfetta. I corsi si trovanu megliu direttamente prima di cugliera di cumpota, siparanu da elli è sceglie i frutti, è ancu lavule è fugliate. Cumplrennu in canna sterile a cantità necessaria di uva è l'impiarlu cù l'acqua furiosa. Quince minuti dopu, a basa di liquidu di cumpote hè speduta in una pienza è a zuccherera cù u zuccheru. I cristiani anu dissolvi cumplittamenti cù cunzzione frequente, è l'ova di zucchero. Doppu cinque minuti di coccia, aghjunghjule u liccione dolce nantu à i cuntenienti cù uva, u toffre è i viaghjà cù un "cape" cálido per l'esterilizazione naturali.

Cumu pudè panece da a racina?

Compoti è zucchero avemu preparatu, pruvate da coccia da u rapinistivu panii savurosi è incredibbilamenti uttinuti. I raccoli per questu si deve esse stimatu solu affucatu, altri chì u pruduttu sarà, per trattà cù duce, un dilettante.

U modu più naturali di u raisin hè di seccà è seccu a uva in u sole. Stu prucessu hè longu, ma u prezzu economicu è prezzu. Sicondu a cundizioni assistenti, pigghiaru da vintu à trenta ghjorni. Uva per questu quì si spividireghja in petitsi frammenti o raghji individuali è pudemu sparghje nantu à una pappaglia o una qualchi partitura in biancu. Per prutege a materia prima di insetti, hè necessariu di coperà cun un gasche cut o mosquito net.

Per aghjurnà l'asciucanti, certi muti in casa si ponu vintura per cinque sècenze in una solu solu di soda, dopu chì sò lavati è disposti à secre.

À e regioni miridiunali, i raghji sò stati secche à l'ombra, postu chì a temperatura alta di l'aria cuntribuisce à u listessu risultatu cum'è in u sole sottu un clima moderatu. In ogni casu, i pruprietivi utili in questu casu, u pruduttu finitu cuntene più, è l'apparenza di pasi, seccu à u sole, più attrattivi.

U furmellu acclarassi grandi l'asseccu di u racini. Per fà questu, espandu a vindetta o fragenze chjudi di raggruppani nantu à una vaca di furmagliu è poni nantu à u livellu supraniore di u fornu calatu à 70 gradi. Sicondu u grandezza di e legumi per secare, una media di dui ghjorni hè necessariu.