Obelisco


In Buenos Aires, l' attrazione principali hè l'Obelisco. Hè un simbulu non-ufficiali di a cità, chì unisci tutti i costi di a megalopolis argentina. Da a parti si parla un lapis gigante chì si stendi versu u celu. Ci hè un monumentu in u centru di a Republica Chjesa .

Chì ghjè interessante nantu à l'Obelisco?

Hè struitu in u 1936. In apparizione puderete pare chì l'Obelisco hè una struttura architettiva senza cunsigliu, ma si avete avvicinatu più vicinu, pudete vede ciò chì a lucernani admira tantu.

U munumentu fù designatu da Alberto Prebisch, un architettu modernista di urigine German. L'obelisco hè statu stabilitu in unorgamentu di u 400u anniversariu di a fundazione di a capitale di l' Argentina . Hè stata fatta in 31 ghjorni di petra bianca, minatu in a cità spagnola di Còrdova.

Ogni parti di l'Obelisk simbulizanu e momenti impurtanti in a storia di a capitale:

Avà, l'Obelisco si trova à a intersezzione di e dui riti più impurtanti di a capitale di l'Argentina - Avenida Corrientes , u centru di l'entretenimentu urbanu, è l' Avenue di u 9 di lugliu , l'avenue più wiesta in u mondu. Ntornu u 1 di nuvèmmiru 2005, u marcatu hè stata pintada in u culore di una "stanza parigina" - cunzunzata sensu.

Cumu ghjunghje?

Eccu l'estazione di metro è "Carlos Pellegrini", è dinò l'autobus "Avenida Corrientes" (buses Nos. 6A, 50A, 180A).