Culla turca - cultivation

Trà i fiori cultivati ​​da i culturi di u fiore, u carnaticatu turcu diventenu popularmenti per a so pretensione durante u cultivo è a fioritura brillantissima cù capselli fiore grande. Hè spessu usata per decorate i jardini fronti, postu chì i fiori cullate in inflorescenza di 12 cm in grandezza pò esse di parechji culori, o ancu dui è trè culori, cù un patronu originale nantu à petali simile o duppia. Tutti quelli sapi u nome di "carnation", questa fiorita ricevutu per a simplicità di u so aroma cù a famosa spiciness orientali.

Clavelliu turcu - peculiarità di cultivazioni

U carnaticatu turcu hè una pianta perenne: in u primu annu di vita, solu una rosette di foglie è furmatu, è a fede - cultivà pedunculidi à 70 cm d'altura è à u listessu tempu criscenu rosetti di foglie chì fiuranu l'annu dopu. Hè ricumandatu per cultivà cum'è una biennialia, ma i vignaghjoli cù l'esperienza dopu à u fioru di u carnaticatu turcu sò sbulati solu da i pedunculli, è e rosole si agghiunce per esse inverndu cù rame spruce o un altru materiale, per chì a vita di l'arburu hè prolongatu per parechji anni.

Piantate un clavolu turcu, deve esse elettu una piazza assuciatu, ma in a penumbra, fiurà. Per una fugliada abundante, hà bisognu di travagliu fertili. Se u tarritoriu hè poviru, in a primavera, quandu impose un carnaticatu turcu, deve esse fecundatu cù un agentu specialu per i pianti florivi o solu di l'organu.

U caravanu turcu sarà regatu regularmente (1-2 volte à settimana), dirigendu u currenti sottu a raghizza per quessa l'acqua ùn caduta in i fiori è rosette.

Culla turca: riproduzione

A fiola multiplica di duie manere:

U piriodu ottimali quandu ci hè necessariu di suminà un carnatore turcu hè a fini di a primavera (di maghju) è di e sfruttamenti di stagni - prima primavera.

Cumu simu a simuli di un clavolu turcu?

  1. Dui settimani before planting the seeds, preparanu a terra: digite, pour è copre cun un film.
  2. Prupara a prufundità di 1.5 cm à una distanza di 15 cm è acqua.
  3. I Sezi sò sottumessi à pocu pressu, sprinkled cù a terra è cuscine. Ùn l 'acqua.
  4. Cubra cun un pappagallou densu finu à chì i frutte spuntanu (circa 2 simane).
  5. Trasplante u ghjovanu carnival turcu à un postu permanente finu à a fini di aostu.

In u vaghjimu, u pezzu riduce esse realizatu cù e staghjoni secca è in terra secca.

Per a riproduzione per cuttingsi verdi, ci deve esse tagliatu in u ghjugnu, arradicatu à a terra è spuljati per periode. I ravioli in 3 simuli è in u castagnu pò esse trasplante in un locu perpetu.

Cù u cultivo adattatu, u carnaticatu turcu ti dettu cù u so fiore splendore in l'estiu per un mesi.