Vestiti tipiti in summer 2013

U vestiti italiani 2013 saranu una excelentesa additiva à qualsiasi vestuariu. Sì senza elli, fannii di cusì sfarente eleganti ùn ponu micca fà.

U vestitu di moda di stile - u culore ghjucatu un rolu

L'scelta di tali vistimenti hè bella. Biuguri eccu è vistutu in u pavimentu, è a longitude mediana o moderata, è i mini-amatori ùn seranu micca diputatu. A moda "De puntata" ùn ponenu restrizioni strette nantu à solu solu culori. U focu hè delicatu, in burante. L'accentu, prima di tuttu, hè fatta nantu à una pruducia pocu, u ghjocu di culori - quì u duminiu hè secundariu, ma micca impurtante.

In a primavera, calmassu, in pastel, i culori caliiani impregnati. L'estiu 2013 fistivanu nantu à a paleta solitaria chiamava, quì u principiu "u più splendore u vestitu, u più in moda hè". A primavera, crema, beige, limonu, vaniglia, grisa fuma, i tons lilaconu sò una priorità. U vestiti d'estiu di bulu vistanu più interessanti si sò làssuli, aranci, turcu, pilone, u fucsia .

Seculi di "puntelli" di a stagione 2013

Un casu ind'i casu infatigante hè u capu incridibile entre l'armata di picciotti. È ùn hè micca surprisante, perchè hè adattatu per quasi tutti: visibilii slendered è favorezze sottufà a figura.

Molti disinfettori si trovani in cuntrastu. U cuntenutu di u cimiteru è u fondu avarà bè ancu in i modi di a moda. U vestitu nìsu è russu ùn hè più una novità, ma hè un scopu pruvatu. I più è più populari sò una ropa di travagliu apertu una pesca di a reta. A peculiarità di un vestitu modellu di moda per l'estiu hè chì si deve esse affissate nantu à u forcu, altri ùn ùn mantene micca a forma, ma si pate. Ma u schema di u tagliu hè simplice. Una alternativa à i varianti citatini sò l'armati monofonii di partiti di tile. E teintre è tromba ùn anu micca passatu in casu nicu.

I prudutti cuttivatori, stanu assai genurati: eleganti è freschi, cum'è a tela, fatta, hè cumminatu cù a sita è a chiffon. Inoltre, queste vestiti ùn hè micca solu ghjornu ogni ghjornu. Adding beads and even more encaigne pendenti ponu creà un vestitu unicu.