Ogni vaghjime

A mantellu veni per rimpiazzari l'arburuchju di luce in u vaghjimu è cambia u mantellu in a primavera. Pò esse vistutu in l'estiu in tempu frescu o à a sera. Grazzi à mudelli di distanzi differenti è parechji culori, u mantellu pò esse recultu nantu à ogni figura.

Ricurdà a "vechja-bona"

U capracco di donna per u vaghjimu hè un clàssicu di u genre. Immediatamente in memoria sò stati popoli suvietiani, induve e donne facenu questu quì, cumminendu cù tacchi alti è paraplu suli. L'attrachju di e donne di vaghjime di l'ochju sò oghji populari cum'è èranu in i tempi di a "Novità di serviziu". Ma oghji si sò più listessi, sàziu di parechji dittiche uriginali. Collelli, borse, cinturi, cutie inghjinali facenu brillanti ancu cun un discretu colorante.

Formi

U mantellu sò spartuti in subespecie:

Sceglite u "stile propiu" si basa in u tipu di a so figura. Chjavu è magre, pudete prestu attenzione à i mudelli cortos, altos è dipinti - nantu à midi o maxi, e femini sò stati incuraghjenu à sceglie chjøte o flared cape à u ghjinochju.

Cù que portà un capeddu d'autunno?

In u vaghjimu, u mantellu di a donna pò esse cunghjunghjenu cù stivali, stivali di uomo, stivali à peddi. U calzate ponu esse in u pianu, u pappu, hairpin. Pussibile sottu un capraz impertinente, pantaloni , cuddosa chjuda, jeans o leggings chì vinaranu bè bè.

I culori di i giaccoli per u vaghjimu è a primavera sò megliu di sceglie diverse. Per esempiu, per settembre à uttrovi, cumprate nìvuru, muffled-red o red, per a primavera - viole, biancu, blu. È ùn si scurdate di cumpensà u mantellu cun una scarpa interessanti o stola, borsa di moda o altre accessori.