Legno, casa, mani propriu

Per fà un lettu cù i vostri mani sò assai un incruchadore impurtante è deve una certa quantità di tempu, ma, invece, rendibile. Stu pruduttu vi custu pocu menu di a tenda, ancu, pudete fà sta leva di legno cù i vostri mani, chì vulete. Per travaglià veloce è efficacimente, avete bisognu à seguità un algitinu scarpiu di l'azzioni, è tuttu saldarà u megliu modu.

Istruzzioni step-passu per fà un lettu in casa

  1. Cusì, facemu un lettu standard per una persona. Per fà quì, primu bisognu di cumprà i materiali necessarii. Hè necessariu a manu era quì u seguente: un chjappi di 120x30 mm di 14 metri piste; Pane di 10 mm di plywood 2х1,5 m (megliu 2 pezzi); raspalli; pittura; joiner glue; carta di liata; u vignaghjeri è i chjavi; scorni; marteddu è altre uttini di custruzione.
  2. Prima, bisogna à cutà un rectangulu chì straccanu 195x92 cm da a carta di contrachjuada. Utilizamu un capitu è ​​a penna o un pappu di feltru à marcà è visti in u plywood. U lettu di lignu cù i so propria mani sò fattu solu in a presenza di scritti chì deve esse prezziamente realizati, cun pensà cù cura è calculate. U travagliu hè vale a pena, accuminciannu di i piani è e misurazioni in i disinazioni. U marcatu nantu à a qualità di contrachjata hè fatta basatu nantu à i calculazioni iniziali. In seguente, nantu à e ligne chì avemu vistu, avemu vistu fora a basa di u quadru.
  3. Avanzate à a fabricazione di u legnu. Per questu, cortà i tavulini di u tagliu correctu. A prussima cosa hè di fà aghjà à i pignotti à u plywood, usendu u cola di u joinery è un chjave. Hè bisogna circa un quadru.
  4. Avemu bisognu à u quadru di a linea, induve esse traversi. Per fà questu, riferite à u disegnu. U marcatu currettu hè assai impurtante in questu travagliu.
  5. In più, i forze sò stati attaccati à u contrachapado è pareti cù venti è cola, è per u sforzu di rimpiccicate cun quelli. In questu casu, i ghjunti trà u plywoodu è i tavulini sò cuparti da una mistura di serradi è cola.
  6. Andemu per fà i peri per u lettu. Per fà quì, primu bisognu di fà una basa di contrachjata è dà à u quadru. Questu, facemu li gammi da i pezzi di i tavulini è in l'appuntu cusì tocanu à a basa. Avemu avà habite usà in cola è venti. Hè cumu chì i pierdiche di u lettu avessanu sembliate in fine.
  7. U stadiu seguenti hè sbagliatu è pittannu lu lettu. Questu avere da aiutà di una carta di vippata prestu, è ancu un canu (è forsi micca unu) di pittura è un cepu còmicu.
  8. A seguita hè di aghjustà i lati è e spalle di u lettu à u quadru. Facemu stu travagliu tutte e cose cù l'aiutu di i vitalli, a cungitura di l'articuli è i cantoni. Avete bisognu di attentu, perchè u lettu ùn hè dipinatu.
  9. U lettu di lignu hè prestu. Pudete mette u colchju nantu à ella è dorme tranquillamente.

Di sicuru, u costu di u lettu dependerà direttamente nantu à i materiali usati. Per esempiu, quì ci descrizanu a fabricazione di stu pruduttu da una pappaglia di plywood e floorboards. Pudete ancu fà un lettu fattu di lignu naturali, questu quì. In ogni casu, u costu di una taliana di mobili hè ghjustu, perchè l'economie ùn sò micca fatta. In casu avà una preferenza hè datu à l'arbre, avete da esse elettu scurau. U criteri principali - e materia prima deve esse assai siccati, altri chì u lettu pò deformà cù u tempu.

Prufessiunale, create, è avete successore.