L'astresione di 44 anni di u "Mentalist" prima diventa a mamma

Robin Tunney, cunnisciutu per a serie TV "Mentalist", dete a so fidelista Niki Marmet di l'interiore, cù quale ella, cù u 2012, un figliolu. U babu era u primu zitellu per l'attrice è i so amanti.

Nuvellu maternità

Grazie à i rializazioni di a medicina moderna, quasi ogni donna ancu in età adulta si pò fà una mamma da u tempu di e tecnulugia riputtivu nova. Un miraculu tali successu cù u Robin Tunney di 44 anni.

Sessione di foto di prima

Circa un avvenimentu cuntentu, Tanni riporta in u so Instagram, publicate diverse ritratti di u natuvulu. In u primu ritruvatori, u zitellu duodore dolci in u cisterna di vinu, è in u sicondu hè impronta cù a so mamma è u babbu, chì, sutt'elli, miranu. Una mascota hè ancu presente in u quadru è hà fighjatu à u zitellu cun amazement, pruvate per scherzi.

Sicondu l'attrìccia, ella cunzidira u nàscita di u sangue cum'è u so avere maiò. Una di e ritmi di a nova mummia signature the following:

"U mo travagliu hè Oscar Holly Marmet".
Leghje ancu

U pocu secretu

L'attrìzia finu à l'ultimu capreghju u so gravidenza è i ghjurnalisti amparanu nantu à a pusizione interessanti di a celebrity in factu à a vigilia di a nascita. U 10 di ghjugnu, i media anu scrittu chì a famiglia di Robin hè stimata per esse aghjuntu, u u 23 di ghjornu di u figliolu nascì.