I megliu nantu à a catifa vermella "Oscar-2016"

Dopu à a distribuzione di i statuette d'oru, tutti i principiati di discussione l'imaghjini di e bellesità di stella, perch'elli eranu stati preparati per questu avvenimentu cun cura per parechji mesi. Avemu digià apprezzatu i nomi di quelli famosi chì devenu esse più selettivi nantu à scelta di robba, è avà avemu vistu à i bagnati perfetti di a famosa.

Lussu di Hollywood

Charlize Theron diventa a divina seducente di l'Oscar. U so scarlatta cù un sciccareddu spettaculu era bella è spertava a so figura persunale.

Tuttu tutti sò adatti à u fattu chì Lady Gaga li piacia à scunvurarà u publicu cù un outline di utopia chì ùn sò micca sempre andà à ella. Ma questu tempu u cantanti soriggiatu cun l'elefantà diventendu Marilyn Monroe è pruvatu, un casgili di latti Lee Brandon Maxwell.

Kate Blanchett ùn hà micca dettu u fanu è parechje romantica in l'armata blu di "Sirena" di Armani Privé, dicurazioni cù appliqués.

Malgradu l'abbundanza di cordone nìvuru in un vesti couture di Dior, l'indimuniatu era ghjuntu chì vene à Jennifer Lawrence.

Tuttu numaru è bonu gustu Rachel McAdams, anchi a simplicità, hà vistu grande in u so satin esempiu August Getty.

Rooney Mara hà un gustu impeccable, hà tornata a pruvà cù un vestitu traslocu di Givenchy senza calzetti è ùn hà micca vistu à u stessu tempu.

Questa volta, Julianne Moore ùn hà micca vistutu un vistitu di colore viulente è ghjunse in un lavu lavu di Chanel, dicurata cù belli è chijè.

Leghje ancu

Blooming Jennifer Garner cambiò i so jeans à un vestitutu versace nurmale di Versace è pareva una veramente stella di Hollywood.

Attire Naomi Watts meritava eloggiu priziosu è fù chjamatu unu di i migliori à a sera. Nantu à a tappe, l'attrìlla si fece nanzu à l'armani Privé, custruitu di u vestitivu, chì hè stata bordata da stile, peinture è spedinu cum'è un camaleonte.

Sirsha Ronan ùn hè micca missu, pruvatu à sorprenderà u partitu cù un utensiliu cumplessu. U so libru verde oscuro-combinazione Calvin Klein Collection spumouu sottu à u foglia di i soffitti è era micca triviale in u sensu bonu di a parolla.

Avalia l'imagine di Alicia Vikander, assai cunzidira ch'ella paria l'heroina di u cartoon "Belle and the Beast" Bell. In un vistitu amarantu cù una fabulosa falda di Louis Vuitton, hà vistu grazia.

Aghjunghjite à a scelta di i critichi di a moda?