Divinazione da u vechju annu - i tipi più accessibili di fortuna

I vacanze sò un tempu adattatu per a rializazioni magichi è di a fortuna. E persone sò sempre cridutu chì hè più faciule per l'annu novu annu à cuntattà cù i Pultenni più avanzati per sapè infurmazione nantu à u futuru è per cumprenderà situazioni di vita difficili.

Cumu si apre a l'annu novu?

Per ott'animali previsti, hè impurtante di seguità certu regule. Della grande impurtanza hè una fe unshakable in magia è in fortuna. Hè ricumandemu per cumprendi rituali in a solità, perchè nunda distraisce. Inoltre, hè impurtante di sguassà a crosta, anelli è altri ornamenti. Ùn ci anu micca bisognu nudelli in u corpu, per esempiu, cinturenti. Per divulge l'annu novu in a casa era veritattu, fernate fora di penseri stranieri è manifestazione chjaramente a vostra dumanda.

Divinazione da u vechju annu per i soldi

Pudete saprì ciò chì u annu nantu à u pianu materiale usendu varianti varianti di predizioni. A popularità hè a divinazione di u vechju Benessere d'annu, per quale hè necessariu di mette nantu à a table quatru aneddu: oru, argentu cù peddi prezzu è semipreziosu è ghjuvelli. A fortuneteller blindfolds, si cunvolta è si prisenta un ornamentu:

Divinazione da l'annu novu per u Futuru

Prisenti l'avvenimenti di u futuru vicinu ùn pò micca avè capacità magica, perchè a cosa principal hè a fede in i miraculi. Ci hè divinazione sottu u vechju annu per u futuru chì sò tenuti in casa in una sucità di amici. Hè necessariu di preparà uni pochi cups, focu annantu à u nùmeru di participanti. In un cuntinuu cuntene quessi elementi: un ringlet, una munita, una fetta di pane, zuccheru, una cipolla, u salinu è in un tipu acqua. Tutti i participanti à turnu cù l'ùculare chiuchju elettu unu di i cuntenenu, è l'ognunu falliu hè interpretatu da divinazione à u vechju annu:

Fortune-telling for the old destiny d'annu

Tuttu pò scopra di ciò chì hè predeterminatu da u destinatu, per quale hè impurtante per sapè cumu pò dì à avè a fortuna annantu à l'annu novu. Preparate una chjesa di a chjesa, carta è un pianu chjaru. Scogliu sfruttu per fà una bola, mette nantu à una plate, chì ghjè vicinu à u muru. Dopu, fate una candela ardente, da quale pianu u paper. Hè necessariu sparghje in l'ombra in u muru, pruvatu d'esaminà l'imagine. I imagini vedenu esse interpretatu cù l'aiutu di l'associazioni, per esempiu, u cori hè l'amore, a fioritura hè a felicità, e tezza sò a strada è cusì.

Fortune telling for the New Year

Per stabilisce s'ellu serà furtunatu in i prublemi 12 mesi, avete bisognu di sapè chì fortune-telling fortunes sò possibles per l'annu novu. Un anticu hè un rituu cù un gallu, per ellu hè vicinu à a mezanotte per portà un polluu in a casa, anu aghjustatu granelli di trizu in terra. Per a interpretazione, unu devi osservà u ghjallu:

Divinazione in u vechju novu Amore

In i ghjorni di u Novu ghjornu, i ritimi chì predichendu a riunione di a seconda mità sò più populari. Ci hè un gran numaru d'opzioni, per esempiu, nantu à a notte di vacanze, mette sottu à u pillow da u paese di fortunetelling di quattru re, è in a matina, aiutu, fate una carta. Sicondu u vestitu di u re, l'interpretazioni hè fatta: u pico - u chjucu serà invechjatu è u patrone, u trefila - militare, u chervovy - assicurati è ghjovani, i diamanti - codici. Un poptu di guessing before bed, perchè ci sò duie scelte:

  1. A zitella devi esse tagliata di pane sottu à u pilone è e tisone, è da veramente a cose.
  2. Prima di vultà à u lettu duverebbe manghjà un salottu è ùn hè impurtante ùn micca di beviere è di micca fà piglià. Finchendu i vostri ochji, dicenu dinò e parolle: "Sustainited, mummer, venite à mè è mi cede una edita".

Divinazione da u vechju annu per u matrimoniu

In i tempi di Rusu, i ghjovani cose accuminzavanu caminariatu sottu à a corona è ogni dewore cù questu avvene hà causatu emozioni, perchè ci eranu versioni diffusuli di predizioni, aiutendu à sapè quandu u offerta serà rimpiazzatu. Molti ritimi, cum'è per guesserà di u vechju annu novu, sò usati in u nostru tempu. Hè necessariu di metterà un vetru nantu à a tavula, a mità chinu d'acqua, è lume à i dui costi. L'annu di casu, appartenent à a mamma o avana, deve esse ligata à i vostri capelli.

Per divulge u vechju annu in u biccheri chjappà l'anneddu, ma ùn deve micca toccu a superficia di l'acqua. A manu ùn crea micca movimenti innecessà, impose u coddellu nantu à a tavula. A dicurazioni cumincià à fughje da ellu stessu, è a zitella ùn deve esse à u sonu. Hè cresce chì u ringu pò cantà u nome di u futuru maritu. Di u numaru di pinzelluni nantu à i muri di u vetru, cunzignatu, quandu d'andà à a corona.

Divinazione da u vechju annu nantu à i cundannati

Spessu prutrezzioni di u futuru sò ingannati in i so zitelli chì sònnii di scuntentu di a siconda mità. Ci hè divinazione per u vechju novu per u sposu, chì aiutanu à ottene infurmazioni diversi à u futuru elettu. Cù l'aiutu di l'opzione proposta, pudete truvà ciò chì serà u so cumpagnu. Per a so impresa, pigliate a chjave, ogni annu è un pezzu di pane. Posa i pezzi in un tastu è aghjunghje pedate à questu. Coperta tutte e cose cù una spugna è ponu scelta à u scontru qualcunu oggettu, chì hè utilizatu per interpretà a divinazione di u vechju annu novu:

Divinazione da u novu annu pè i zitelli

E donne chì si maritanu è pensanu nantu à a gravidanza, à pensà à quale sarà mandatu per u destinu. Per apre a currezzione di u segrettu, bisognu di sapè cumu pudete crede nantu à l'annu novu per i zitelli. Ci hè un ritu sempru simplici, per quale avete bisognu di preparà un anellu, attaccatu à una corda, è aghjunghje nantu à a palma aperta. L'interpretazione hè basatu annantu à u muvimentu di l'uggettu:

Divinazione da l'annu novu per u desideriu

Unu solu u 31 di dicembre li piacè dumande à e Forzi più avanzati per aiutà à realizà i so sònnii, cum'è possu fà un desideriu di l'annu novu, più importantemente, fate sinceramente è crede in miraculi. A prucedimentu ùn hè micca diversu, è hè megliu per andà à u celu à mezzanotti. Ci hè parechje prediczioni chì aiutanu à truvà risposte à parechji duminii, per esempiu, se u cuncepimentu saranu veramente o micca.

  1. Fate una tina prufonda cù a mità sorta di acqua. Pigliate qualchi foglie chjuchi, scrive uni poveri, fate è dissiru à e tàvule di a tazzuletta da ogni uccisione. In u centru, diminuite a scorcia, chì deve cuntenenu una candela chjara. Finu à quellu pezzu di carta cù u desideriu so primu toccu, poi sarà una rialità.
  2. Pigliate una candela in biancu è soprapiù sottu à e to mani, luce, pensendu à a vostra vuluntà. Fighjate a flame per circa 15 minuti per arrivà à a cuncentrazione massima. Sì tutte questu tempu u focu hè tranquillu, u scopu hè cumprinatu, è se fasgianu o crackles, ùn hè micca.

Divinazione da u vechju annu nantu à a salute

Sì qualchissia da parechje persone hè malatu durante un bellu tempou, è i medichi ùn ponu micca infurmazioni precisa in quandu pensa à l'mudificazione, puderete aduprà divinazioni veritativi per u vechju novu per prevene cumu si scoprini i manifesti. Per a variante prisentata hè necessariu di ripiglià u latti frescu è hè megliu, se ferma quì. Pour it in a bowl è dumandate à u paci di rinfurzà e spedite in u liquidu. À u listessu tempu, portanu una cartula di cartulare negra. U paci hè bisognu per andà à a so manu è u trimmà nantu à u papetu. Giuvantaggiu per l'attrachjata a ghjente di l'annu novu.

  1. Una sola goccia larga significa chì a malatia hè aggradivata è serbia avemu bisognu d'adopru, postu chì u risicu di morte hè elevatu.
  2. Una gran zera, è a piccula volta - hè un signu chì u paci hè rinforatu, ma l'effetti di a malatia durà longu tempu.
  3. Small drops that form smooth pathways indicanu chì a malatia da a forma aguda si sviluppa in una crònica.
  4. Sì i pate formi patrunanza, pudete esse ghjustificate di ridivà di a malatia.

Divinazione da u vechju annu nantu à u travagliu

Parechje persone si lamentanu di prublemi in u so travagliu. Qualchi sò insatisfettati cù u salariu è a mancanza di crescita di carriera, mentri l'altri ùn sò micca triplicati da l'attitudine di i so superiore. Sapendu cumu l'addevu di l'annu novu à travaglià, pudete truvà infurmazione impurtante chì aiutavanu a decisione correcta. Pigliate una baralla di carte per divinazione, è pona in trè pilastri. Sceglite unu di elli è ricurdà u numaru d'assulai chì anu abbandunatu.

  1. 4 Ace - tuttu hè sviluppatu è ancu pussibule, è prontu pò cuntà nantu à a creazione di carriera è a crescita di i earnings.
  2. 3 Ace - tenite bisognu, applica un pocu di sforzu di più è dunque u circondu desiderate.
  3. 2 Ace - pè ottene l'altura, deve esse persistente. Ùn àbbia paura di utilizà idee esistenti.
  4. 1 ace - u locu ùn hè successore è hè megliu di pensà à truvà un novu travagliu.
  5. No aces, perchè a persona ùn sapia chì ùn hà micca decisu chì vole di a vita.