Pagataung Pagataung


A Pagataung pagoda hè unu di i attraziati centri di Yangon . In u cartulare, ci sò trè sta pagodas in a cità - Shwedagon è Sule, micca menu populari. U nostre articulu vi diciarà ciò chì interessante Pagataung pagoda, situatu in a cità più grande di u Myanmar .

Histoire de Pagataung Pagataung

In a traduzzione da u birmanu, a parola "Botataung" significa "un milla mane" ("bo" hè un capu militari, "tatung" hè un milla). Cusì chjamà a pagoda dopu à 2000 anni fà era trasportata da l'India à a Myanmar sottu a prutezzione di mila militanti. Ma nantu à sta "aventura" a pagoda ùn finisci micca - in u 1943 era casi distruttu per una bomba diretta da un bombero americanu. In l'anni di a post-guerra, a chiesa hè stata ricustruita, seguitu à l'urigginale originale di u bastimentu cun una sola eccessione - leghje infurmazione dopu.

Architettura di a custruzzione

A data, e funzioni architettonichi di a Pagoda di Botatung sò dinò cusì. L'estructura hè stallata nantu à una pylosa cilindrica, in u centru di u quale hè a principal stupa di ravita. Hè inturniatu di parechje stossi stupiti.

A principal diferenza tra Botataung pagoda è altri constructione di culte hè simplicità. Trà i so pareti intimu è internu sò vacanti, longu chì pudete caminari. Avà hè un petit museu. In prima, a pagoda era intacta è era fatta per salute un di i vechi pezzi di Buda purtata da l'India. Doppu quandu una struttura formata dopu à a caduta di a bomba, una entrata hè stata fatta in u so locu, è a pagoda si cunvertiti in quellu monumentu storicu più inusual chì vedemu oghje. U burlatu di u stupa hè cupartu cù a fugliale d'oru più fino, sia à l'esternu è l'internu. L'abbundanza di oru hè u primu ciò chì ponite l'ochju di u visitore.

Perchè a pagoda interessante per i turisti?

L'abbitanti di Yangon Botataung pagoda hè unu di i sacri più venerati. Hè cresce chì quì sottu possu sempre un pappu di capelli di Siddhartha Gautama stessu, chì face stu tèmpiu un locu di pellegrina per i milioni di buddi in u mondu. In quantu per i turisti ordinarji, vèninu quì à admiraru a bellezza inusual è a grazia di stupa è i so quatru pintu di l'ingiru.

Mentre caminava à u ventu internu di a pagoda, riccu ghjunghjenu cù u oru è u mosaicu ispusatu, pudete veddi parechji antichi reliġini Buddhistani, ancu i quali eranu walled in l'edificiu originale. Questu hè generale una varietà di imaghjini di Buda è offerte à ellu, oru è argentu, è dinò assai figurini in miniatura adurati cù pedichi preziosi. A proximità di a relicità principali - u cilindru d'oru cù u prufeta di u prufeta - ci hè un signu cù a scrizzione in inglese "Relazione di capelli sacri di Budda".

Hè ancu interessante per visità u palcuscenu situatu in a parti orientale di a pagoda cun un grande Buddu doratu. Questa scultura hà a so propria storia: durante u regnu di u re Mingdon Ming, durante l'occupazione di Myanmar da Gran Bretaña, a statua fu trasportata prima à u palcottu di u Palazzu di u Mondu Thibaut Ming da a dinastia Conbaun, è finu à Londra. U Budditu hà tornatu à u tempiu di Botataung in u 1951, dopu chì Myanmar assicurò l'indipendenza.

Mentre era quì, assicuratevi di visità u "Pavilion of Spirits", induve pudete amparà i stati di numerosi spiriti è divinità induve. È quandu partite a pagoda, vi vede una grande laguna induve cintina di tortugghi acqua natanu, enormi è piccolo. Hè particulari interessante per visità i zitelli quì. Allora puderete andà à u mulinu da fiuma è di alimentà a catena - ci sò ancu assai.

I turisti puntanu chì ci hè un silenziu pocu cumu per a pagoda, anche u fattu chì ci hè un mercatu vicinu è una strada attuale, è a vita hè fritta. In a pagoda stessu ùn hè spessu micca assai affascinatu è ùn hè una atmosfera di tranquillità è tranquillità - forsi, l'energia di stu locu insoliticu afecta.

Cumu aghjunghje a Pagataung Pagoda in Myanmar?

Questu situ hè situatu vicinu à u Riu Yangon, trà Chinatown è u Museo Nazionale. Per arrivà finu à u centru di a cità, pudete caminari, passendu longu u longu stradale Stand à l'anticu Chinatown, o à taxi (3-5 dolar). Mantene in mente chì, per entra à a pagoda, ùn deve esse solu cosi, ma questu hè applicatu à tutti i santu buddici.