Tempiu di Chouges


U tempiu cintrali di u Budismu Zen in tutta a Corea del Sud è Chogesa, situatu in Seoul . Hè visitatu da quelli chì vulemu veda u più interessanti, senza abbandunà i limiti di a cità.

Fondo Storicu

U cumplessu hè struitu in u 1920, dopu à l'epichi di a dinastia Joseon in u passatu - quandu i tempii buddici anu pruibuti. In ogni modu, durante u tempu di a guerra di Imzhin, durante l'occupazione japonesa, i tempi di l'edifizii eranu distrutti parziale. Sò risturizzati solu in u 1910, è cù mudelli significati in rispettu di l'apparenza originale.

Choges appartene à l'Ordine di Choga, chì ghjè propiu più di 1500 temples in tuttu in Corea. Chogesa hè u più grande è più impurtante.

Architettura dilettante di u tèmpiu di Choges

Chogesa ùn hè micca solu un templu, ma un complexe sanu di l'edificazioni, quellu chì Tuenjong hè cunsideratu u più interessante - a cume principal in u gruppu. Hè solu enormesi - i Seoulani è i visitatori à a cità facenu à u Gyeongjuonjong di u Palazzu di u Gyeongbokgung , è Tianzhong guara in sta cumparazione. U bastimentu hè struitu in u 1938 è attrae l'attinzioni cù i patogeni in u stilu Tanchon.

Sights of the temple complex

In più di l'apparizione architetturale unica, in u territoriu di Choges ci sò parechje altre objettivi degne di assistenza turistiche:

Opportunità per i turisti

In più di l' excursioni chjamata è di cuntemplazione di i belli bellei lucali, i visitori straneri anu una oppurtunita unica di passà parechji ghjorni in u rolu d'un veru mondu buddista. Tempiu di Chogesa in Seoul participà in u prugramma di Temperatu Fugliale. Viaghjà offerti:

A Participazione in Temple Life hà da costu 10 mila guidati ($ 8,67) è si trovanu cù un antru.

In modu, lotuses sò nicissitati per celebrà l'anniversà di u Boudou, chì si celebrà in u tèmpiu assai grande. Quì ci hè un festivale culurita è i vicinanti sò illuminati cù u lume, chì ogni participant porta a so propria linzia in a forma di una fiore.

Funzioni di visita

Pudete vede u tempiu di Choges senza impatruniscia in ogni mumentu di u ghjornu o ancu a notte. U territoriu di u santariu buddiziu hè apertu à u ghjornu, ma u bastimentu di Tuenjeon pò esse visitatu da 4:00 a 21:00.

Dopu un giru di u complexu di tempiu, pudete passe per l'area. Questu hè un locu assai vistitu cù parechje magazzini. Quì pudete cumprà incensu è gongs di lignu, vestiti monastii, littiratura Buddhist, cum'è charms, rosaries, statuettes, etc.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

Chogesa - una cantina di pace è tranquillità in u mità di a metropole impiegata, chì hè Seoul. U Santuariu si trova in u cori di a capitale coreana, chì hè assai còmicu. A maiò parte di turistici viaghjanu in metro , chì questu hè u modu di trasportu più còmode per i steddi stranieri. Avete bisognu di una stagione Anguk (ramu rosso), salute # 6.