Folk fortuna per u Natale

U ghjornu di Natale, tutti i cristiani ricordati di u grandi miraculu - u nascita di Cristu. È cullèghjanu in i chjese è aghjunghje un servitore divinu festivu, è in a notte di Natale siate parechji ghjudicate è pruvate à truvà u so avvene. Ci sò bellu ghjornu di a fortuna di Natale. Scrivemu qualcunu di elli in stu articulu.

Ma prima scuntate quelli signori folklori à u Natale.

Signioni naziunali di Natale, 7 di jinnaru

  1. À Natale era in usu di vultà in visita in i tempi antichi. Un signu bonu hè chì se dui omi accede à a casa prima. Questu significa chì tutta l'annu longa a famiglia viaghjà in pazu, senza lotta. Se a prima donna hà intrutu in la casa, era per disgrazia è di malatie.
  2. S'ellu ci hè statu scappatu in Natale, era un signu di un primu mumentu è cale. Sì i ghjàllichi, si crede ch'è u stessu friddu seria nantu à l'Epifania (ghjennaghju 19).
  3. Sì Natale era u vennari - significava chì l'invernu sera longu, è l'estiu finale. S'ellu sta vacanze cascata nantu à u domiciliu, era creatu chì l'annu avissi riesce bellu.
  4. A notte di u 7 di ghjennaghju - furtune cù un u matrimoniu;
  5. Sì l'amata di quellu ghjornu oghje qualcosa o anu spegatu - questu hè di disputa;
  6. U ghjornu di Natale, era impussibili di piglià u cispùgliu da a capanna; altri stà à sperà a sfurtuna;
  7. U ghjinnaghju 7, era impussibile di travaglià, ghjurà, movendu à un novu postu di residenza, cut vaccini è mantene boni pinsamenti in u mo capu.

È per u Natale era persunale di cunvince è di riunioni. Hè struitu chì tutti i cose prediletti è l'enigmaticità saranu bisognu à cumpiimentu.

A fortuna di russa per u Natale

Aghju adduzzu e zitelli chigliani. Hè cuglite in i impresi amici è, cù l'iniziu di a bughjura, fate ghjardari di fortuna di Natale in casa. Elli stanu stupiti di u futuru, quantu si maritariate, quantu zitelli saranu. I populi eranu fortuna, in quale hè statu pussibule rispondenu à a quistione.

  1. Divinazione cù cups per u futuru . Per l'affittu, pigghianu un numaru uggu di cupins di guessing, mette in una munita, u salinu, a cipolla, un anellu, u zuccheru, u pane è l'acqua. Allora i tazzi eranu rimbursati, è ogni ragazza hà sceltu unu. L'annu hè per un casu veloce, a munita hè per un benessimu finanziariu, u sali hè, disgraziatamenti, per cipudine, pè lacrime, per pane à a prusperità, per l'acqua per mancanza di cambiamentu, per u zuccaru à l'affittu.
  2. Fortune telling on wax . Perchè l' affucazioni, ci era dui veli di cera. Unu fù chjusu, è u sicondu hà struitu in pezzi è pusonu una cullette. Una cullette è cera era tenuta in sopra a candela in fughja per fretta, è poi poveru annantu à un vetru cù acqua fredda. A forma chì era furmatu in u vidu avicate à u futuru.
  3. A divinazione hè "sì o no" . In un vattagghiu spedinu arcuni curruzzione è hà tenutu un palmu di l'isula sopra à quì. Focusu, dumandatu una domanda, è poi pigliò un pocu di cereali da u canu è cuntonu u nùmeru di granuli. Se u nùmeru di granulidi hè ancu, a risposta hè positiva, se u nùmeru di grani hè ancu u negativu.
  4. Folk fortuna per u Natale in a betrunosa . In questu ghjornu, appena à mezzanotti, e fioru partinu à a strada è dumandatu u nome di u prima contracorpore. Quellu chì u chjamà chjamà, è sarà u nome di a so fidanzata.
  5. Guessing on the floor and the number of future children . A vigiglia di Natale spedinu acqua à u biccheri, mette l'annullamentu è fate mette in u friddu. Prima di vultà à u lettu, u vetru hè stata attunata è ghjudicheghja nantu à i foglie futuri da a crosta di ghiacciata furmata. Sì ci eranu muntagna in a superficia - sò quelli figlioli, è i peccati sò nichi.
  6. A fortuna di Furtuna à u Natale in Notturnu sicondu u libru . E lucia pigghiaru alcuni libri è fighjulà una pregunta. Dopu chi chjamà a pagina è u numaru di linea, abrau u libru in u locu u dirittu è vedi ciò chì era scrittu quì. A risposta hè scritta in u libru.
  7. Guessing on the ring . A furtuna chì ghjucanu a ghjente turnate per impurtà un ringlet in u corridor. Quellu chì u ricchierte patevi à a porta di a prima, anu stà annantu à queste annu.