Guessing un avversu

Parechji femicili prima o dopu avè una sospetta chì un omu amatu hè altru. Questu pò esse determinate in parechji manere, per esempiu, dumandate direttamente, custituiscenu a vigilazione o avete succorsu. Ci sò uni pochi scelte semplice chì ognunu pò manighjà.

Guessing on un avversale in ghjocu carti

Per fà a divinazione, avete bisogna preparà un novu ponte di ghjocu. In un ambiente tranquillu, posa in una pusizione cun cómoda è rilassate. Pigliate i pinsamenti straneri è pensate à a vostra dumanda. Pigliate u ponte in manu è rieghjanu à recarga a vostra energia. Quandu ci hè un sensu di unità cù u ponte, puderete andà à guessà nantu à u vostru avversu. Staggiate i cartulosi ricchiati, questu quì, da u jack è quì sopra, è aghjunghjenu quattru carte chì seranu chjamati "dummy". Ogni gruppu di carti sò u so puntu:

Pigliate e carte è dumandate di a presenza di un rivalu. Hè impurtante chì hè cuncisu. U primu passu hè di scambià 4 carte, calculate e quantità è vede à u risultatu di guessing à u rivali è l'amori:

Questu ùn hè spessu cunsigliatu.

Guessing on wax - avete un avanti?

Un altru simplici simplici, chì truvà a risposta à a quistione d'interessu. Pigliate a chjosa di a cresia di ghjungia è di u focu. Pensate mentale nantu à u vostru amatori è fate una pregunta. Sì a flama hè tranquilla, tuttu hè bella in a relazione è ùn sò micca mistress. Quandu u focu chjosa - hè un signalu nantu à l'esistenza di un rival è avete bisognu à passà à a tappa next di a fortuna. Quandu a candela ci hè creda in tuttu, fate u zizianu in una cullette è fretta nantu à una altra cannila. Duranti questu hè necessariu di dichjarà parolle:

"Wax crack-burn and tell me the truth". Embiuduta, robbata, u me caru cori (nomu) hè stoltu da mè? Cera, ùn anu in silenziu, dite à a verità tutta ".

Pigliate un platinu cù u latte è pour a cera. Se u risultatu hè una figura solidu stampata - questu hè un bon signu, chì significheghja ùn ci hè micca affari. Quandu a cera frigge in cagiunati sferenti, significa chì u competidoru esiste e avè da tene di tene di mantene a rilazioni.