Liv Tyler, Carly Kloss e altre bellezza à l'ELLE Style Awards-2016

Aurnu in Londra ELLE Magazine tradiziunamente prisenta i premii à i celebriti più stylish, i disignatori creati è e so musi - mudelli brillanti, chjusu a Semana di Moda in a capitale britannica.

Attellu luminoso

Nantu à a catina russa di l'avvenimentu, chì si tenia à u museu Tate Britain, Rosie Huntington-Whiteley, Lottie Moss, Carly Kloss, Bella Hadid, Jordan Dunn, Liv Tyler, Laura Whitmore, Molly King, Stella McCartney, Lana Del Rey, Lily Donaldson, Elisabetta Olsen è altre famose.

Leghje ancu

Elleates Style ELLE Style Award 2016 è i so outfits

U prublema principale di a 19 écisione è u orgugliu titulu "Iconu di stili" fù datu à un Americanu da Carly Kloss. À a festa, chì diventò u so triunfaturi, a supermodeli hà vistutu un vistitu eleganti cù un trenu nìuru, decoratu cù un inserto di crema da Stella McCartney.

A persona più influente era Jordan Dunn, indurata in un velluto, ciliegie è foglie viare.

U designer di l'annu hè stata chjamata Serbiera per a nascita Roxand Ilinchich, chì creanu unichi è robbi in ogni tempu.

A futura madre Liv Tyler, chì hà prestu avè un terzu figliolu, ùn hè micca stata senza premiu è hè a prima attore in u prughjettu TV. L'estrema di "Left Behind" hè publicata in u vestitu di corna di a storia di Stella McCartney. A strada, u couturier stessu era ancu presente in u salone.

Lisabetta Olsen in un vestitutu di serra siciliana di neve di Calvin Klein hè a prima attore di film. À l'opinione di un glossier influente, u cunnuscenza di u megliu cantante assicuratu Lana Del Rey, u u megliu discu publicatu da Jamie Smith.