Miracle donna - bisessu?

L'attivisti di u muvimentu feminista appellu à i rappresentanti di a cumpagnia di film Warner Brothers cun una dumanda di cambià l'imaghjini di l'heroina di a film "Miracle Woman", facendo di bisexuala. A retazione hà una petizioni, secondu chì u prototipu di u caratteru ùn hè micca uriginale è esige mudili. I Feministi riferenu à a fonti, arguminendu chì in comicci una donna miracle hè un bisessu. Inoltre, l'annu l'annu u scrittore principale è l'autore di u tempu di u novu dicenu chì l'heroina di a film simpaticita cù i rappresentanti di i dui sessi.

I prupietarii di i diritti di a comunità LGBT chìcchendu chì ci hè un disregardatu totalu per i prublemi di a so esistenza nantu à parte di i figuri culturali è i film di Hollywood. L'autore di a donna miracle hè stata ricunnisciuta l'orientazione sessuale di l'heroina, perchè l'attivisti GLAAD ricoriscenu assai i studienti di filmi di Warner Brothers per fucalizza nantu à questa mena.

Evidenza di dirittu

L'autori di l'appellu, pubblicatu à change.org, apuntanu à certi fatti di a film. Allora, Diana, chì hè struitu frà e donne è passate tuttu u so tempu in a cumpagnia di bella Amazoni, prima di riunione cù Steve Trevor ùn puderanu esse tandu relazioni sessuale cun elle. In ogni casu, questu feministà pensanu.

Leghje ancu

A petizioni hè publicata da parechje publicazioni, ma hà ricivutu pocu risposti pusitivi, solu à qualchi milla persone votatu in a so difesa.