Travaglià cù i chagalli

Per avè, almenu una intrepretazione generale di i chakra, acclamà l'ecunumia chì l'esternamentu sempre riflette u locu internu. Ciò chì avemu intornu, avemu avemu un esternu. Sò nimu, i nostri pinsamenti sò capaci di cambià a rialità, sò materiale. Nant'à u corpu di i nostri pensi, avemu travagliatu nantu à u corpu, ancu puderanu trattà e malatie. Tù stessu, prubabilmente, più di una volta avèndulu quantu putenza di autosuggestione hè ! Da questu pudemu cunclutà: per esse sanu è felice, l'azzione fìsica ùn hè micca bè, hè bisognu à back-up with thoughts. Allora sarete forte forte. Quandu avemu apprendu i yoghi, travagliendu chagres, avemu apprindendu à travaglià cun noi stessu - fà esercizii fisichi, avemu attaccatu impurtanza à l'opara di u pensamentu. L'omu hà sette centri di energia, sette chacari . È i chagri, à u turnu, sò sette culore principali, sette culurite di l'arcittu. A strada, se trottu tutti, vi vene un colore biancu, hè interessante!

Disruption of the chakra

Per pudè svià i chaglie, avete bisognu di diretta i vostri pensi à a negazione è a negatività, chì purtanu à l'aghjustamentu di l'energia, da u pessimu è da a malatia. Sì u lume! I radiateghjani a lumera perchè non denate u mondu, sò oghji! Fate chì u zitellu esiste in u vostru corpu, impedisce à evaluà, accetta in fine u mondu cum'è! È se vulete cambià, cambiassi qualcosa à circà - accuminciassi è creanu! Aghju principiatu cù u vostru mondu, chì ghjè in ellu di voi, cuntinuate cù pensà, è finisce cù u vostru corpu!

Cumu restaurà u travagliu di i chagres?

In a tècnina Kundalini-Yoga , prestu attenzione à i tecnichi di respirazione in u travagliu cù i chagres, chì pruvucanu a ristaurazione di i chacchi è un flussu putente di energia. Pensate positivamenti, i pinsamenti diretti in a direzione giativa, questu, unisce u vostru corpu è a mente. Per esempiu, quandu avete intesu chì avete da andà dirittu è dirittu, avete chjappu in u so stomacu, ma quandu scurdate nantu à ellu, site in u listessu posizione. Cuntrolla è u flussu di pensi. A cosa più difficiuli hè di cuntrullà i vostri pinsamenti. Ma quandu pudete ghjunghje à questu, avete avutu tanti opportunità. Cuminate cun ioggi cunvalenti è cumparenu novi esperimenti è espere.

Ci hè più faciule d'apre studiente qualcosa cù qualchissia in un paru è in cumunicazione, ma se stabilisce un urganisimu per maestru u travagliu di i vostri chagresni solu - ùn pasianu di ritornu da ciò chì hà iniziatu è si fate per ottene risultati. Ricurdativi, sìammu riflessu di i nostri pinsamenti, sia salutare!