Quandu i roseddi aperti - matessi impurtanti di cura

A quistione di quandu d'apre a rosassa in a primavera hè assai impurtante per i piante. Questu hè un prugettu cruciali chì determina u futuru di a so cundizione. Florimentu di i rosi dura finu à u primu ghiaccio, u refuggiu prutege l'arbuli da u friddu è crea e cundizioni per un iniziu iniziu à u crescitu in a primavera. Da a salvezza puntualità di a prutezzione dipende abundante fiuritura, u sviluppu di fiori.

Quandu hè necessariu per aprisce u rosu dopu l'invernu?

Hè impurtante definisce definitu di u tempu quandu pudete apre a rosassa dopu u vacanze invernu. À u prucessu tardu, i fiori sughjbe da l'umidità eccessiva da a fuga in neve. In i tempi - sò sappiutu di muriri da i fruttu recurrenti. Pudete puru apre a rosassa dopu chì a neve anu andatu u risicu di passate freddi severi. A hibernation di u nivellu di i rosi finisce cù un scaldamentu. I so rubuli inghjulate, ma i radichi in u locu friddu ùn sò micca include in u travagliu. Perchè, in mezu di marzu, a neera hè ghjucatu nantu à i caspi, in April - hè scurazione. Per ogni tipu di rosati, ci sò nuvole in a cura di primavera.

À quale tempura vo avete apertu rosati dopu l'invernu?

U signu per a sguassà u babbu hè u diliziu di a tarra. In a parti cintrali di u paese, si trovi dopu à u 10-15 aprili. Hè impurtante per sapè à quale tempura per apre a rosassa:

  1. Eliminate a prutezzione in a presenza di a neva hè generale perpèita.
  2. Quandu l'apertura di l'indicatore di temperatura nantu à a notte ùn devi esse menu di -2 ° C.
  3. In u ghjornu, u termometru deve esse guardatu in + 10-15 ° С.

Quandu u mozzu sottu à e rosi in u babbone torna à pruduce à una prufundità di 20-30 cm, a prutezzione ponu eliminata successivamente. Fate quì à a sera per evitari sunburni di i ghjovani rimichi è secreate u so ventu. À l'uratorii iniziali, l'estremità di l'abriolu sò aperte aperte, u ghjornu dopu - i costi sittintriunali è orientali. U terzu ghjornu, eliminate micca u disignu è ombreghjanu rosati cù u papetu o lapnik.

Quandu s'apprime una rosula scalada dopu l'invernu?

No tutti i pruduzituri inexperienced sò quandu a so apertura un viminu, risparmisciutu dopu l'inguernu, è cumu fà facete bè. Oghje, variità di u crescente di u crescente di terra è a cundutta sò altati in u vaghjimu in a terra è a sabbia, sò cuparti da u lapti, folla, serratura, è cuparti da u material di framboise da quì. Quandu a primavera aperta rossa scentificata:

  1. A fine di marzu - a mità d'aprili, u materiale chì hè struitu hè risuscitatu è u capu superiore, compaculatu è caked à l'invernu, hè allughjatu.
  2. Allora l'arbulu sò chjusu di novu, chì abbandunonu un spaziu in i canteri per permettà l'aria per passà per elli "respira" è evaporate l'umidità.
  3. Dopu à 5-7 ghjorni, una filaria hè aperta da a parti orientale o nord.
  4. Ancu dopu à 2 ghjorni pò esse apertu tutti i rosi è a pala di e staci dinò, serratura, mulch.
  5. Nantu à i sustegni, i rosoli scugliesi sò sustinuti quandu u calore ùn cambia micca. Immediatamente ùn pò micca esse fattu - se ci hè un pezzu chjughu , allura u zucchero pò esse immediatamente copri cù un material di cubeddu da u tipu d' agrovolokna o spunbond.

Quandu deve aperta un stamorus rose dopu à l'invernu?

I rosoli di rosula decorazioni anu un gran criscenti è una corona enormi. Per l'inguernu sò intattrati, sipulati, cuparti da l'archi cuparti da cartuni, materiale di tetti. A primavera stamping roses necessite assistente especial. Sò cresciute solu dopu à scandalizà è calche a terra, quandu e radiche cumincianu à travaglià. Quandu si dumandatu à apre a rosassa, i viticulturi viventi sperimentati sò cunsigliati per fà quì da u fini di aprili. U prucessu si faci in parechje stadiu:

  1. In u primu mità di marzu, i refugghi sò disposti da l'osti è diventate da i scorci.
  2. À mità d'aprili, hè necessariu aperte l'estremità di l'archu per ventilazione.
  3. In un ghjornu, pudete apre i dui costi di u babbu.
  4. U terzu ghjornu, sguassate tutte e materiale, deixe u lapnik o pudendu per pruteggiri i rami da a prupirazioni di sera. Questi rosati sò assai scapite, da cunsiderà, in i primi ghjorni assuciati, a so corona sò prutesta.
  5. L'ombra hè eliminata à mità di maghju, quandu u calore hè statu stabilitu. Dopu questu, i rami ponu esse risposte da u pianice è sustene u sopore.

Quandu si da aperta cuttings di rosi sottu u banche?

Spessu, per a propagazione di rosè pà l'invernu in u giardinu, e taglioli sò tagliati è cuparti di latte, cusì hè creatu un micro-invernamentu. A cura hè di riabilimentu puntuale, i frutte nantu à a pianta appare un mesi dopu. Per l'inguernu, u bastimentu havi addivatu ancu cù e foglie caduti, l'erba è e cime di u giardinu. Quandu si dumandatu s'ellu hè pussibule di apre a rosassa da sottu i latte per l'annu dopu, vignaghjoli sperimentati sò cunsigliati per facenu più tardi - a fine di maghju, quandu ci hè un fiertà stabile, ùn ponu micca esse apertu à l'estiu.

Aghju apertu rosati in a primavera - què fà à seguitu?

Dopu avè apertu l'arbureghja, avete bisognu à curà bè cù a rosula in u campu aperto:

  1. Sceccu seccu, taglioli rotulati è frostbitten, ponti scuri sò tagliati à a parti verde - questu poda cosmética. I prudutti salutati sò trattati cù un 1% sulphate di cobre, a pianta hè tutela finu à a mità di maghju.
  2. Uni simani dopu fà a furmazione di corona in secunnu i reguli di ogni varietà.
  3. Dopu qualchì tempu, l'infuzione di infuzione materna 1:10 hè realizatu. U fertilizzante hè tenutu in un cuntainer per 2 simane e manciari eau, diluita cun l'acqua 1: 2. In a mancanza di materia urganica, pudete applicà una cumulazzioni minerali cumplessa - sparghjera nantu à a superficia di a terra.
  4. L'arburete si trovanu sottu a razzi di l'acqua cale è cumincià u travagliu di i radichi - 10-15 litri per planta.
  5. Quandu u ghjovanu rimanenti pari, una suluzione di cobre hè solu di 1%. Quandu l'aphidie apparate, applicà Actellyk o un insetticidiu.
  6. Colline di Roses, rami largu sò stati nantu à supporti.