Cura di frutti in u vaghjimu

A preparazione d'ochji di u giardinu pà l'inventi invernu hè impurtante. Questu hà garantitu chì in u annu dopu ti cumparassi in questu una ricchezza vittoria. Ma chì deve esse fatta in questu pezzu, ùn tutti ùn sapianu. Piglianu in u nostru articulu i punti principali di cura di fruteri in u vaghjimu.

E Stage di cura di frutti in u vaghjimu

L'arbureti di a podinga com'è u primu passu à a cura di u giardinu in a caduta. In a cascata, tutti i pani difiniti, intersosti, rotulchi è secche chì deve esse sbulicati da l'arburi. Esaminate l'arbuli è assicuratevi chì tutti i filamenti criscanu corretamenti, ùn interferiscenu micca cù l'altri è ùn interferiscenu micca cù a penetrazione di u sole è l'aria. Tuttu u travagliu nantu à a furmazione di a corona pò esse fattu cù un pruneru o vittiru, se li rami sò vechja è grosa.

Sketch of outgrowths, lique, musgo è cime. Tutti i maghi rimettivu a rimuzione immediata. Pudete puru l'averebbi cù un raspberu scraper. U lupu sò spinciuti chì crescenu da u ciucciu nantu à i vigneri vechji. Quessi anu da appressu dopu u danu à l'arbre. Trimà l'aiutà à riduce l'ingrossimentu di a corona, stimulating the growth of young, correct shoots.

A prutezzione di a cortezza hè una parte indispensabile di a cura di fruteri in u vaghjimu. Sì ùn avete micca tinghje vignaghjoli cù calce o altre solu suluzione bianca, a so cortezza pò esse diventata assai in u splitzioni per a diferenza di a temperatura di notte è di nuttane. Inoltre, a tacca prutegge contra i pesti. In più di calpighjà, hè pussibule di utilizà u sbuffu di i bagaglii cù rete protettiva, burlap e so on.

Fertilizanti di i frutti . Puderete dopu a raccoglia. Aumintiscenza a rusticità di l'inguernu di i pianti, cuntribuisce à u migliori megliu in u vechju annu. In u vaghjimu, l'appiccicate biulogica è minerale anu da esse applicata, evitendu un fertilizante frescu è fertilizzanti di nitrogenu. Dopu d'applicari fertilizanti, Avete bisognu à bè e cose a terra.

Spraying with pesticidi hè ancu una tappa di cura di l'arburi cù a so preparazione di u vaghjimu per u invierno. Aiuncia à riddà di e malatie e pesti e di prevenii. U puliticu hè fatta in late autumn, quandu tutti i parti di l'arburi eranu caduti.

Raskorchevyvanie è a eliminazione di tutti i morti. Se ci sò stati secchi, morti e sfarenti senza tremila in u giardinu, anu bisognu à riavvià. Prima hè bisognu di caccià a parti supranizata di a pianta, dopu à quale ellu abbanduneghja un casonu. Allora ci vole sparghjerà in una distanza di circa mitallu metru da l'e razzi sceletali è i tagghià.