U Lavu Ritsa in Abchazia

Abkhazia hè un cantonu fantasticu assai di u Caucasu occidentali. Dopu avutu vistu a so bellezza - i culori di u mondu di a flora, a trasparenza di i flussi è i fiumi, a muntagna majestuosa, si ricordate di tutte a vostra vita. Abkhazia è ricca in laghi di muntagna, chì ellu Rizza hè particularmente fascinante. Ogni annu quasi distu di millaie di turisti anu u so passaggiu per vede sta creazione naturali in uvevule cù i so ochji. Hè nantu à quellu chì sarà discutitu.

Dove si trova Isula Ritsa?

U famusu lagu hè in u distrittu di Gudauta di Abkhazia - in a parti nordica di a regione. Questa perla di Abkhazia, circundatu di tutti i lati da i cimi di a muntagna cù una altezza di più di 3000 m, hè situatu in a bacinu di u fiumu Bzyb. U Lagu Rizza si sviluppa à una altitudine di 950 m di livellu di u mari. Propriu stava densu, furore apparente, salvatichi, fiumi salvadiosi di muntagna, gorges di a muntagna. A prufundità di u Lagu Ritsa feste mediu 63 m, ma in certi lochi si righjunghjenu à 131 m L'acqui stende per 2000 m in a vaddi di u fiumu Lachsse. In più di questu fiumu, altri cinque fiumi sò purtati in Ritsa Lake in Abkhazia, ma solu una - Yupshara - flussi. L'acqua di u Lavu Ritsa ùn hè mai stabilimentu in l'inguernu, solu sottu à e cundizzioni climatichi ferite, a so superficie hè cuparta da una strata di ghiaccio à un massimu di 3-5 cm. A temperatura mediu di l'acqua in l'invernu hè + 3 + 4 ° C. In l'estiu, supira à + 17 ° C, raramente calenta à +20 ° C.

Stu reservuu appareru per u reduzzione tettònica di a parte di a vaddi di u fiumu circa 250 mila anni fà. A populazione locale hè legenda nantu à u lavu Ritsa, u so urìggini. Sicondu, nantu à u locu di u lavu, u valdu allungatu longu chì un fiume lisu fiatu. A bella picciotta di Ritsa hà travagliatu e pècure, è i so trè fratelli (Agyepsta, Pshegishka, Acetuk) eranu cavalli. Una volta Ritsa, aspittendu i fratelli, credendu un focu vicinu à u bancu fiumu è cantà canzone. A so voce bella hè stata intesa da dui fratelli: i latruni di Gegh è Yupshara. L'ultima decisione di steal una bellezza è a pigliàllanu in u cavallu. Ritsa cugnumò i so fratelli. A sèntelu à a so chjamata, Pshegisha hà lanciatu un scudo versu i briganti, ma missed. U scuu hà bluccatu u fiumu, l'acqua spilled, un lago formatu. Ritsa hà decisu di piglià l'oppurtunità è scapparà di i villani, ma caduta, cariu à u lavu è affucatu. In un insinuamentu di dispirazioni, i frati tiranu in l'acqua, è l'elli, si sò petrificatu cun dulore è si vultonu in muntagna.

Rest on Lake Ritsa, Abkhazia

Hè bisognu di i so strade magnifica chì u Ritsa Lake hè cunsideratu l'attrazione principali di a regione. In l'ultimi anni, a infrastruttura intornu à u reservatu hà iniziatu à sviluppà attivamente. Prima di tuttu, deve esse indicatu chì e excursioni à u Lavu Ritsa da i stagioni di u Mari Neru sò disposti per quelli chì vulete. Lu puntu obligatoriu di cammellu nantu à i canti di u reservatu hà statu pocu recondite a famosa residenza estiva di Stalin à u Lavu Ritsa. Hè un palazzu di culori di dui inseme è cunnessi da una transizione. Cio nettu chì, in a situazione di a dacha, ci hè u mo mobili cum'è cù u grand leader. Per disgrazia, l'accessu recente hà chjusu, postu chì l'oggettu era a residenza di u presidente d'Abkhazia.

Per ottene piacè di i spezii cusì, i visitori à u lavu sarà offerte un passaghju à u catamaranu. Ritorna è aghjunghje i vostri impressioni in una di e cafe o ristorante, situatu vicinu à u lavu, chì offre a cucina lucali. Per via, se ci hè un desideriu, pudete diventà a pesca in u Lagu Ritsa. Hè veru, a catene ùn mancu spone a variità: hè una trota di currenti è pezzi bianchi.

Cumu possu turnà à u lavu Ritsa nantu à u vostru, vi putissi arrivà à a rotonda di a strada M-27, da quale a strada porta à u stagnu. Trascendendu da Gagra, avete bisognu à apre a 1 km da u polu di polizia di trafficu, da Sukhumi 1 km, passendu u ponte nantu à u fiumu Bzyb.