I Cinese hà cunvince u presidente di u Real Madrid di vende Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo, anche u cuntrattu cù u Real Madrid, operatu finu à u 2021, pò abbandunà u squadra in anticipu. La semana passata, u presidente di u club di Madrid hà decisu, anchi a prutesta di Ronaldo, di vende u striker portuguesu à i Cinese, richieste u tabloids occidentali.

Traslassi prufessiunale

A fine di dicembre, i mediuevichi esercitanu avianu chì u pruprietariu di u "Golden Ball" in l'ultimu annu, ghjucatu per "Real" da u 2009, Cristiano Ronaldo d'31 anni di età pò mudificà à a residenza permanente in Chine, diventendu un attore di unu di i clubs in u Regnu Medio. In seguitu sta nova hè statu cunfirmata da u cumandante. In modu, in totalità, per u megliu di football di u XX sèculu (secondu a FIFA) Ronaldo passò 370 partiti.

I patroni di "Real" offerenu 300 milioni d'indemnità per un unu di i pezzi più effittiva di u nostru tempore, è Cristiano stessu era prumittutu un salari di 100 milioni d'eurosu annu.
Striker Madrid "Real" Cristiano Ronaldo
Capità di u squadra di football di Natale
Cristiano Ronaldo hà ricivutu u prublema "Jugador di l'annu 2016" da FIFA

U dirittu ùn hè micca tuttu!

Ronaldo, ca guadagna 427 milla d'euros in Spagna, ricusò una offerta generale, abbunzante chì dichjarà chì a so fideltà à u so amatu "Real" ùn pò micca esse cumpratu cù soldi.

Leghje ancu

Tintau nummari dui

I Cinese ùn anu micca accustatu à rifiuti, dunque, scaccià l'exceva di pudore, circunflendu l'intractable Cristianu, appellu appellu à u Florentin Perez di 69 anni, u capu di u Real Madrid.

Prisidenti di u Real Madrid Florentino Pérez
Florentino Perez è Cristiano

Un famusu affari in u passatu, u puliticu, avendu rifiutu u sentimentalismu superbientu, accunsenu à una trasferimentu chì portarà l'equipa un ingressu seriu è rejiminate Ronaldo stessu. Sicondu i rumori, chì ùn sò micca ricevutu nisuna confirmazione o nigazione, u trasferimentu di u prugressore hà fattu prima di l'iniziu di staghula 2018/19.

Cristiano Ronaldo cù u so figliolu