U Museu Borgarnes


L'Islanda hè un veru museu apertu. E surgenti, randonnes à i cràculi, volcani attivi - tuttu questu hè bonu. Ma dopu un ghjornu spentu in l'aria fresca, i turisti anu visitatu a cità di Borgarnes . Ci hè un altru museu stupendoso in Islanda - u museu di u stessu nome cù a Borgarnes.

Funzione di u Museu Borgarnes

In u museu i turisti sò invettati à studià dui cumpunimenti: una dedicata à a storia di a culunizazione, u sicondu - "A Saga di l'Egil". I figlioli è adulti sò felice di visità u centru culturale. Una rarescita per l'Islanda, ma dinò una sorpresa bellu per i turisti rusulini seranu audio guide in russiu.

Storia di i territorii lucali

Viaghjà nant'à un viaghjatore di u mondu di i Vichinghi. Dopu chì a parte principale parte - a storia di a culunizzazione di l'Islanda chì hè principiatu in u 870 da Norvegia. Per ciò chì l'infurmazioni per esse cumprendi bè, i mapti interattivi sò installati in i palazzi di u museu.

Quandu u listinu di audio hè parlatu di un locu particular, hè sottumessi nantu à u carte. Ancu senza u cunsiglii di una voce incorporeale in i so mutto, unu pò cumprà cumu l'eventi sviluppati. I mapaghji sò assai informati.

A maiò parte di a narrativa afecta a cunquista di u partitu uccidintali di l'isula. Attenzione hè pagata à l'ustaria agricula in vicinanza di Borgarfjord. Fùbbenu fundati da i primi settlers.

A secunna scena vi darà tutta e mostra a vita di quattru generazioni di una famiglia. Hè nantu à u genus di u famusu pueta islandese Egil. A cumpusizioni copre un periudu di u tempu da a fine di u IX à a fine di u 10 seculu. Ciò chì u babbu di l'Egil si disputava u fundatore di u statu Norvegianu. Doppu d'abbandunà u cuntinente, si stalla nantu à l'isula.

A chjave figura di a saga è di mostra hè Egil stessu. Viking si prisintarà davanti à i visitatori in una luz ambigua: da una banda, hè un guerreur cruel, è à l'altru - un pueta. I ricordi crede chì l'autore di "The Saga of Egil" hè una altre celebrity di Islanda bard Snorri Sturluson. Era un discendenti di Egil nantu à a linea materna.

In u Museu Borgarnes, Islanda, ci sò trè documenti di scena da a saga. Cù l'aiutu di i figuri, era pussibile di riligà accuratamente a linea principali di a trama.

Cume si vede à u Museu Borgarnes?

Per arrivà à a cità è u museu, avete bisognu à venite à a costa ovestore di l'isula. A via da a capitale hè micca tantu longa - solu 30 km. Piglià u carru per u cummerciu, hè necessariu di spende in u stretta di u ring road, per crucià u ponte nantu à u fiordo è per arrivà à u destinazione. Ùn hè micca difficiule di truvà u museu edifiziu, chì hè visibule da tutte e parte di a cità.