Cumu fà un cucciolo per muzzicari?

Cunduci in a casa un pianu chjuchecchju di felicità in a forma di un cucciolo canino, sò pronti per esse toccu da parechji minuti da i so pranks è l'energia irreprimisibili in i ghjoculi. Ma, sindia, certe volte un'ambientu entusiasiu hè sbagliatu da un prublemu assai displegiu - i cinghi di cuccioli, strive à piglià tuttu cù i denti persequitè. Sicuru chì parechji domicili si sorgienu immediatamenti, soprattuttu di criaturisti novi: stu cumpurtamentu hè una manifestazioni di agressione; Ùn hè micca un cane perversu si sviluppau da stu cucciulu, s'ellu porta à questu modu in a nascita? Ci hè una manera di affruntà di stu prublema, chì farà sè chì u cucciu morsi? Intendemu di scacciallu.

Perchè u babu?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì i cuddani, invechje di a razza, sò curiosu cum'è tutti i zitelli, è u mondu esternu hè cunnisciutu per una "dentale". Inoltre, u muzzicatu hè u cumportamentu normale per i cani di cuccioli: cusì cresii di a listessa littera ghjucanu à l'altri o cù a so mamma - untu di muzzicuralla o masticannu l'orella di un cullega. Ùn vi scurdate micca chì u cucciu hà cambiatu u lettu di denti , è in questu tempu ancu pruvà di masticà tutte e cose. Una altra cosa hè chì un cumpurtamentu taliali hè inacceptable in relazione à una persona. Per quessa, da i primi minuti di u sughjettu di u ghjurnale in a vostra casa, avete aduprà per esempiu. Chì deve fà?

Cumu fà un cucciolo per muzzicari?

Ci sò parechji cunsiglii, ma quasi tutti l'avemu i so prufunenti. Forsi u cunsigliu più cumuni - se u cucciu ùn ubbidisce micca è morsi, bufete nantu à u nasu cun un ghjurnale (senza mancu a manu!). In cunsiderà stu cunsigliu da un puntu di vista praticu, deve esse nutatu à quandu chì, forsi, u cucciu vippu di muzzicà dopu qualchì "sessione" di tali scienza, ma ... Ùn avete micca scantu d'elevà a so mani in u futuru? In particulare sta preca persunzione riguarda à quelli cuccioli, chì duverebbe esse preparatu per u guvernu di guardianu protettivu. Un modu più umanu hè di cambià l'attenzione di cucciolo à un altru oggettu (toy). Se in u ghjocu u cuddinu li piace da a manu, fate un ghjocu . Ancu sse u cunsigliu hè ancu cuntruversu - micca tutti i cuccioli pigliaranu a sustituzione cù piacè.

Un altru tipu hè di fà a manu un oggettu interprete per a caccia. In questu casu, sarà bisognu di manifestazione di pacienza attaccati più cù sensazioni fisici chi u cù un fattore temporale d'aspettazione di i risultati di crianza. Cusì, se u cuddinu pò piglià a manu cù i so denti, ùn la tira micca e cumincia cum'è una preda - ùn pò chjaru u zitellu. Scupriteu un pocu di pacienza (fisica, denti in cuddetti, still fairly sharp), stà u ghjocu, in una voce altamente (preferibbilmente in i boni), dicenu rigurosamente "ùn pò". Certi crescendenti cunvienenu chì, in u stessu tempu, si muvianu i so dettori di più in u boccu per chì u cugliu vulete scopre è fora trattati cun sapè qualcosa di gustu disgustatu. A scelta di metudi per risolviri u prublema hè tòiu, ma in u nisun casu, ùn lasciate micca e cose da elli.

In cunclusioni, una nota pocu annantu à quelli anni i cuccioli di pudè muzzicu. Hè cresce chì appruppendu circa à 5 mesi d'età, u cucciu trasfurmassi tutte e lezziò di l'educazione riguardanti a muzzicola. Ma, ci sò situazione chì u cucciolo di crescita principia à muzzilli. Hè assai probabiliari, chì cusì, crescente è guadagnà forza, prova da stabilisce a so dominanza. In questu casu, pudete ricumandemu à ogni oppurtunità di mostrarà u cane chì u guvernante hè una persona, u pruprietariu: ùn permettenu micca u cane creciente per saltà nantu à un sufettu o u lettu, insistenu chì u ghjovanu permetti di passà. Cumportenu strettu, cunfidenza è ferma, u ghjornu hà bisognu di ricanuscierà cum'è un capu, è ubbitene a vostra dominazione.