Toxoplasmosi in i misgi

Trà parechji malatii chì afectanu à l'animali è in i so anziani, a toxoplasmosi deve esse siparatata per separà. Hè assai cumuni è hè periculatu per l'omu. Avemu da pruvà à ligà stu tema un pocu. Dopu tuttu, a mancanza di infurmazioni in parechje fendu una fobia di verità è teme à i animali domestichi.

Cumu hè a toxoplasitugia trasmessa da i misgi?

Sta malatia hè causata da i parasites Toxoplasma gondii, chì viranu in forma di cellulare. In u so sviluppu sò duie fasi - riproduzione asexuale è ripruducazione sessuale. I primi passanu in u corpu di u so alloghju intermezzu (animali salvatichi o domesti, persone). U sicondu hè digià in l'intestinali di u cumendariu principal. Sò solu di i corsi domestichi o i so cucinu salvatichi. Quandu i misgi sò infettati cù toxoplasmosi? Puderanu infectà da manghjà un corpu ordinale, induve l'infizzioni vive in i celluli di i so tissuti. In u fogliu di i nostri animali, a ripruduzzione sessuale di l'agenti causativu di sta infizzioni hè stata. Fora chjudaranu cù e so pezzi è cuncicanu u sughjettu o di u nutiziu, induve duranti circa 17 mesi si conserva a so capacità per infettà. Pò esse inghjuntati in i cosi agriculi o rosi (rissanti, rossi). Duranti a forma aguda di a malatia, u ghjattu pò esse infittivi à l'oghje, perchè u toxoplasimu sò in i so secrezii.

Signos di toxoplasmosis in i misgi

À i misgi sani, hè difficiulmente diffirenti di identificà l'infezzione. Cumu a toxoplasmesi hè in i misgi? Ci hè trè isse di u cursu di a malatia, carattarizata da sintomi ligeramente diversi:

  1. A forma hidden . Forsi un luggeru aumentu di i noduli limfatichi durante a ripruduzzione di i parasites. In u futuru, tuttu pò esse postu in forma latente. Duranti stu piriu, a purtata di u nasu, diarrea, vermiculate di l'occhi, a perdita di l'appetite sò pussibuli. Dopu, quandu a malvia giuricama in una forma crunna, tutti i sintomi di a lassa scurdanu.
  2. In un periodu subacute, a temperatura di u corpu si stende è tistezza pò principià, u respiru diventa più frequenti, a purtata purulenta passà da l'ochji.
  3. A curruzzione aguda . U listessu sintomi sò pronomi. L'animale accumincia a pèrdite u pesu, hè pussibile di ricusà l'alimentu, salivazione, trimendu à i musculi. Sì u livatore hè affettatu assai, a ghjucà l'ictericia, accumpagnata da vomiting è diarrea. In u casu più grave, u sistema nervu hè influinzatu, chì guida paralisi, invistenzi è perdita di a coordination.

Toxoplasmosi in i misgi - sintomi è trattamentu

Hè trattatu assai difficiuli. I sintomi pò spiccà è a toxoplasite pò andà à l'etapa crònica. A più impurtante hè di mette in u ghjornu di u diagnosi di u ghjornu, perchè assai signalli sò simili à leptospirose. L'analisi per a toxoplasmosi in i misgi hè realizatu da esaminatu u suu cù antigensi naturali. Hè ancu possibili di detra l'oocisthe in i pesti di un animali. Diversi drogues sò usati per u trattamentu: chymocicidi (24 mg per kg di pisu d'animali per una simana), sulfadimidine (100 mg / kg paralmente, dividendu a dosi di ghjornu da quattru volte). Aghjunate più cunsigliu di utilizà a pirimeta di 2-4 simpati (1 mg / kg). Se a maladie hè stata aguda, po chì sulfadimethoxin hè prescribed (20-30 mg / kg u primu ghjornu di trattamentu è più durante 2 à 4 simane à 10-15 mg / kg), sulfonamida (50% 55 mg / kg finu à 2 simane). Inoltre, l'usu di dispusitivi è sedattivi hè pussibile. U cursu di trattamentu deve esse realizatu sottu a tutela di un veterinariu, è dopu à a fine di piglià a medicina, hè necessariu di riperighjarà pruposti in u laboratoriu.

Profilaxis di toxoplasmosis in i misgi

I fonti principali di infezzione sò, prima di tuttu, terra cuntaminata nantu à a strada, u polu, carne crusta, chì ùn hà micca passatu u trattamentu calore due. Utilice guanti mentre intese in u giardinu è lavate i mani.

Hè necessariu di purtà cù i rosi, per escludiri cuntattu di i vostri marcati cun animali rossu. Ùn lasce micca in i camere induve l'alimentu hè prestu è almacenatu. Ùn hè cunsigliatu per alimentà u cat carnaval crudu è di i prudutti, è ùn avè micca passatu un bon trattamentu termale. U cicustu saranu infizziosi dopu à u pezzu di maturazione, è stendu constantemente l'excrementi freschi, lavareanu e so traccia, chì limpianu l' inodoro di u ghjattu in tempu, vi protegete da una infestazione pussibule. Portate una lotta imprudescente cù e cuccari , ticks. A megliu prevenzioni di toxoplasmosi in i misgi hè sempri cunsideratu simplicitatu di regulazione sanitarie.