Razza china di i cani

Oghje, i ghjacari di razza chjuca sò diventà più preziosa in tuttu u mondu. Quessi charming miniature dogs sò spessu una natura alegre amichevole è assicuranu bè cù e persone è cù animali. Sti animali necessitanu spaziu pocu spaziu, cusì sò fàciule per guardà ancu in un chjucu. Inoltre, hè facilitu di viaghjà cun elli, allughjendu l'animali in una petita figliottariu. A patria di parechje razzi chjucchii di cani hè a China.

Razza china di cani petite

  1. Pikinis hè cunzidiratu una di e razze più antichi di cani. Stu cane decorativu hè struitu in Chine per un populu notu. U pesu di una pikiness adulti varieghja da 3,2 kg à 6,4 kg, è l'altezza máxima hè 23 cm. Stu cani decorativu hè un qualcamentu senza dimostrazione, l'esercizii fisichi ùn sò micca necessariu per ellu. In ogni modu, u prucessu di a so educazione è a furmazione sò assai difficili, perchè i pikineses sò più stubborn è autocresti.
  2. I razzi rafforzadi di i cani Cimiteriu crescente o vagnate hà duie varietà: paudadpuff è nudu. L'ultime, quandu quì chjaramente di u tìtulu, ùn hà micca una tapita di lana, mentre chì in u primu allu u corpu tutale hè chjubitu cù una lana arta. U pesu di cani pò alcune 5,9 kg è altitudine - 33 cm. Elegante cane crescutu chinu è un cane attivu è alegre, assai cunsacratu à i maestri.
  3. U spaniel tibetanu urigginatu in u Tibetanu muntagnolu. A so alte hè di circa 25 cm, è u pesu massimu alcuni 6,8 kg. In i tempi antichi, munzani tibetichi anu utilizatu i cani per chì l'animali anu dappiru batti di preghje per elli.
  4. Shih Tzu hè una razza antica di i cani chinesi, di quale hè u Tibet. Ancu in u 20u seculu, i sti cani eranu cunzidirati un privilegiu solu di l'imperatore chine è eranu pruibitu per mantenimentu per tutti l'altri populi. L'altezza di u canu ùn pò esse più di 28 cm, è u pesu - micca più di 7,25 kg. Stu cane miniaturicu hè licurosu, quarchi altru è orgogliu, ma assai valente è veru à i so maestri.
  5. Certi addivatori cunzidini razza chinesa di cani una farfalla o un papillon è un spitz japonese . A patria di i cani di sti breede, sicondu parechji fonte, hè a Cina, da quandu si sparghje in Europa. In ogni casu, ùn sò micca datu fiduciale nantu à l'origine di e razzi.