Cumu ùn pinsà micca di u male?

Qualchese avvenimentu chì si trova in a nostra vita, paradoxicamenti quantu pò esse, hè neutrali. Quale voli questu quì? Eccu fighjenu un esempiu. Eppo suppostu ùn sbattianu u busu. Qualchissia, per via di questu, hà da piglià un postu chì puderia esse occupatu da voi. Forsi qualchissia vi vene à voi in a bus stop, mentre chì aspetta per u trasportu dopu, è dicerete à u strangeru a via, o u tempu o trattà cun un cigarette. Per voi, u vostru prusate hè cirtamenti triste, ma hè solu per voi.

Facemu stu o quellu avvenimentu "mali" o "boni" da a nostra attitudine. A capiscenu è aduprà stu sapiri ci aiutà à decisione quantu micca di pensà à u male. Eppo, avemu da liberà a malatia? ...

U veru problema

Cumu ùn pinsà micca di u malu, se tutti li stessi avemu fattu una attitudine simile à alcuna cosa. In casu chistu stu "malu" ùn hè accadutu micca, ma ùn avete micca u pensamentu chì passà da veramente, u seguitu avete aiutu à ridette di sta sensazione oppressiva:

A ghjente tende à esaggerari i so prublemi è i prublemi, a so impurtanza in a so vita. In fatti, ùn sò micca prublemi à tuttu, avemu capitu questu a principiu.

Comu finiscinu di pensà à u malu, se questu ghjè accadutu. Per principià, forsi di questu quì, è mi sentenu megliu, hè necessariu di disassemble di a situazione, "scopre à e stile" per parlà. Chì accadò, perchè accadutu è quale hè culpitu per questa hè a prima parte di l'analisi. In a seconda parte di l'analisi, rispose à quistione chì pudete fà, ma, sfortunatamente, hè tardu. Hè tuttu. A situazione ùn cambia micca, nunda pò esse made already, chì hè ciò chì avete. Avemu ad accettà a situazione cum'è ella. Acepta, vede da ellu da l'altra parte, evaluate oġġettivi. L'ultimu capu di a vostra analisi hè di cambià a vostra attitudine in u prublema. Quandu fate questu, u male si spiccà da esse malu, è ùn spediri di pensà à quessa è alimentate a dispera. A virità hè, a vita si passeghja, è questu tuttu - una preziosa esperta.

Problemarii imaginariu

In u periculu di divintà un tinione di depressione sò quelli persuniani chì pensanu sempre in u malu, è quale si pensanu propriu à e persone malamenti.

A dipressione hè una malatia psicologica, un disordine chì ùn ci hè un locu per una attitudine positiva. Ùn pudemu micca sempre pensate di u male, particularmente se ùn avete micca raggiuni. Ciò chì pinsamu avemu, forme a nostra rialtà è a nostra vita. Perchè pensate à u malu, quandu puderete pensate à u bonu è ghjunghjenu in l'umore pertinenti. Sì sempri pensendu è aspetta per quarchi cosa di disgrazia di a vita, cusì esse avvenimenti si saranu attraversati, cum'è un magnet. Quand'elli dicenu, i pinsamenti sò materiale, perchè ùn avete bisognu di pensà à e cose. Pruvate circundà cun l'intornu belle, interessanti, pusitivi, caminate più, cumunicanu, ùn chjusu micca. In casu chì site preoccupatu qualcosa, vi preoccupa di qualcosa, cumprà u vostru prublemu cù una persona vicinu à voi.

Un altru puntu di prestu cura hè a nostra dependenza da l'opinioni di l'altri. Cume spessu ci hè preoccupatu da u fattu chì pensanu malamenti di noi, à u stessu tempu, ùn importa micca quale hè un vicinu, cumpagnante, vendeur in una tenda. Quelli chì amanu à noi ùn penserianu micca di noi. Ancu s'è avemu fattu quarchi cosa, una persona intimusa serà sempre capaci di capiscenu, d'accetta è di sustegnu.

"Ùn pensate micca malatu per mè" - una tale dumanda requiere di cumpurtavule cù dignità per quelli chì ci vole à noi. L'opinione di queste populu hè impurtante per noi, è in quantu à u restu, hè un mumentu di tempu. Dopu tuttu, nunda ùn cambia quantu rapidamente cum'è l'opinione di una persona.