Axolotl - cura è mantenimentu

Un nomu pocu chjamatu chjamatu salamander mexicà, chì hà un apparenza pocu è pò esse a vostra petite. U sicuru nomu di questu animali hè u "dragon acqua".

Caratteristiche esterni di axolotl

Per via di a so aspettu, diventenu prestu assai populari, perchè assai persone vulete acquistà un pienu drasticu. A larga di corpu di questi animali hè di circa 30 cm, è a massa hè più di 300 grammi. Anu un pezzuzzu divuziunate, è in u so corpu ci sò agagliati in a forma di piuma, chì sò dritti d'ottene una quantità di l'ossigenu da l'ambiente aquatic. A particularità hè notu a cuda di l'axolottu, chì hè u 70% di a lonzitudine corpu totali. Axolotl hà una strata pocu chjara è larga. Perchè queste sò rapprisentanti di i rèttili predatorji, hà dightu denti, situatu nantu à i mandibula più freti è sopra. À l'esternu, l'axolotte hè anu anellu da i pruduttori, situati à i lati, ma a so pelle hè assai liscia. Stu rèttili hà 4 ditti senza membrani nantu à i piani di u fronte è 5 nantu à e tralci. Per sapè cumu tratta à a cura di l'axolottu, hè necessariu piglià in cuntà i peculiarità di sta spezia è a so attività vitali.

In cundine naturali, sti rèttili hà a capacità di regenerà. U culore naturali di questi animali hè marrone scuro. In ocasu, pudete truvà a prisenza di u spaziigeni scurdati o gialli. I spezie derivati ​​artificiallyi pò esse di culori diffirenti: da u vaso biancu à rosa cun culori rossi. In a natura, vanu in i laghi è i corsi di acqua cun un corpuscenza debbula. Preferite una temperatura di acqua bassa . Hè predatu di notte, chì prefianu d'ocultarete in i buchjudi durante u ghjornu, sottu à e razzi di l'alivi è di altre locu à difficultà. Questi rèttili sò assai sfarenti è ponu viaghjanu senza alimentazione durante dui ghjorni.

Se vulete acquistà un animale pocu spiciale cum'è axolottu, duvete bisognu di sapè chì caghjuli è u cuntenutu hè preferitu per stu reptil. In casa, questa spezia pò campà finu à 10-15 anni.

Axolotl - cuntenutu in casa

Quandu - creendu u drittu, e cundizioni cumunu, sti rèttili ponu piacevule per parechje anni. Per dui adulti, un acuariu di 30-40 litri hè necessariu. L'acqua deve esse à a temperatura di l'ambienti. Hè necessariu per evità a prisenza di l'oggetti punritti in l'acqui, da chì a pelle axolotl hè moltu gustu è pò esse facilmente danni. Hè mpurtanti d'avè i pianti aquatici è i pedi lollini, rotuli. Ùn aduprate micca rinu comu un sughjettu per evità di manghjaraghju in animali. Pebbles - serà una variante fine di a superficia di u fondu. Hè necessariu cambià di u 20% di u vuluntà di u semesteru acqua. L'ambientu vivu deve esse arricchisci in l'ossigenu, cù un nivellu neutru di pH.

U regime di temperatura hè 18-20 ° C in u ghjornu è 16-18 ° C à notte. Ùn vi scurdate micca chì l'axolottu hè un predatu, è a quistione cù quale puderete tene stu reptilianu duverà esse sempre bè. Ùn settite cù i pesci, cum'è si sò micca ingaghjati. I pesci maiò ùn anu micca esse un vechju maiò di stu rettili, perchè pò causà danni axolotl. Axolotl ùn piace micca a luminosità luminosa, perchè e cundizioni di a detenzioni ùn pruvedenu micca a presenza di lumera. Quessi sò cridi passivi chì ponu piantà parechje persone nantu à u fondu di u somu è solu in ocasioni ponenu signali di vita cun una cera di sguassà.

Axolotl - u predilettu predatu, è cura propria di una dieta variata. Per alimentà u rèttili hè megliu cà carri: viteduca, vitezza, sanguinosa, tupulosa, lumbricus, caragò , insecto e larva di camara. L'alimentazione di i ghjovani individuelti sò duveranu ogni ghjornu, adulti - 2-3 volte à settimana.