Cù à quellu chì ponu strappassi i jeans strappati?

Stee jeans sò sempre sexy è tentatore. Parechji donne sò mudelli skinny , ma no tutti li raggiunu risicate di purtari stu mudellu. E forsi in va? Intendemu à fà l'imàgine in quali ci sò tali pantaloni.

Steezza di jeans di mudelli 2013

Questu annu, i pantaloni denim strisciali sò micca menu populari ch'è in u passatu. Comu tanti autri mudelli di vistimenti, i diseggiani aghjunghjenu stampi d'animali. Quite pertinenti sò stancii jeans cun un patrone di leopard livi. Questa staghjone hè cunsigliata in cunglisazione cù i pantaloni in calze. Ma i scarpi cun una sola lisusa ponu ancu diprezzà a vostra imagina.

U teatru strittu sò ricumandati solu per i zitoni cù u tipu asthenicu di custruzione .

Cù à quellu chì ponu strappassi i jeans strappati?

In fattu, i jeans strisci pò ancu esse mischjuti da i zitelli cun forti formulei più inturniati di malati è di piene. Hè impurtante solu di sceglie a larga curretta. Sì ùn avete micca patene longu, puderete sceglie cuncessione stinchi jeans so longu chì u fondu ùn si forma un accordione. Inutili, risicate assai visually shorten your legs. Tali mudelli puderanu solu fà un altu cullizzioni cusciottu. Garmoshka dà un certu puntuale à i cosci.

Hè bonu di portà una tunica o una cima longa cù un cinquante stretchinu, per fà unepochi di l'alpi è facenu i peri ancu più ligne. A popularizazione antica in questa stagione acquistate cammimi denim. Calenti inghjustement à i jeans strisci.

Una altra grandi opzione hè una cardigan longa. Ligeri bianchi vi daranu feminità è eleganza.

Calzature per i jeans strappati

Pruvate micca di scumpete l'armunia di a vostra imagina. In novu, pussibuli di slender long legs si pò furnisce scarpi in un sole flat - sandali, scarpi, sapori. E donne di culori cun culori bippidulati anu sempre adupratu calzetti o sandali nantu à un altìttulu o ghjuvellu.

Pruvate a sperienza a dignità di a vostra figura cume. In u stessu tempu, cumpatitanu e cumpatitì e cose, eppò l'averebbe cuntene à l'omi sò provistiri à voi.