Matthew McConaughey cù a so moglia è i zitelli

L'attore guvernatariu d'Oscar è simpaticamenti beddu Matthew McConaughey spessu appareva in publicu cù a so sposa encantadora è nè micca figlioli più belli. Inoltre, spessu prende una pusizione di punta in a lista di papiri exempli di Hollywood. Cumpigliulemu una volta à e sceni di a famosa film starry "U Club di Scacciatore di Dallas".

Famiglia Matteu McConaughey

Prima di tuttu, ùn era micca sferibile per mencionà a storia di u gustu di fairy-tale di u Hollywood bè è u mudellu brasiliana. L'amici di a coppiu dittu chì, unicu, era l' amuri di prima vista . E questu hè anchi u fattu chì, prima di cunnosce cù Camille Alves, Matteu havi addivatu una reputazione cum'è un omu di donna chì, ogni ghjornu, cambia l'amanti, cum'è guanti. Ma sempre, in quellu ghjornu, i flussi di l'Amur ùn mancà micca, è McConaughey caytà nantu à i tacchi in amore cun Kamil, chì, da a strada, ùn insistia micca chì a so rilazioni sia legalizata.

U più interessante hè chì dopu à 5 anni di matrimoniu, Matt hà fattu una offerta à u so amatori. Ùn serà micca sferivante per nutà chì durante stu tempu a famiglia McConaughey hè stata riprova cù trè zitelli, u zitellu Levi (natu in u 2008), a figliola Vida (nascita in u 2010), è ancu u figliolu Livingstone (nascita in 2012).

No picciottu i figlioli Matthew McConaughey, cù u so star daddy, starred in una nova pubblicazione di a famiglia famosa moda di casa Dolce & Gabbana.

Ogni omu sapi chì questa marca in u so travagliu hè sempre basatu nantu à u tema di a famiglia, è cusì volteu invitatu un babbu di u paese di Hollywood per esse cumparatu cù i so di père.

Leghje ancu

Ciò chì dicerà, ma Matthew McConaughey, anche u so schedariu impiegatu, spessu pò vedà à un caminu cù a so muggheri è i zitelli.