Expressing breast milk by hand

L'isolamentu di u lettinu hè u mecanicu più impurtante accurdatu dopu à pende. Senza senza latte materna, hè difficiulmente cultivatu un zitellu sanu, postu chì ùn sò micca solu i nutrienti sò trasferiti à u là di a mamma, ma ancu l'immunità (anticorpi à parechji malatii).

Quessi ci hè bisognu di decanting milk. Adupratu ghjè quellu chì a so distribuzione hè ghjustu, è avete bisognu di l'excedente di latte per evità a mastite. Ma ci sò parechji volte chì a mamma ùn pò micca vinuta per annunzià u zitellu. In questu casu, u latte pò esse cugliu in anticipu.

Spiegà u latte materno da a manu deve esse correcte. Questa hè a chjave per pruducerdu assai latti, ancu per impedisce a malatia di u mussu. Spiegà u latte, ponu utilizà rifiri oxytocin è pruvucà più di pruduzione di latti.

Quandu l'aghju spitu u latte à latte?

Cunsiderate e regule di cume spieghendu matermale in modu.

  1. Prima, hè necessariu per aiutà à u triggerent of the oxytocin reflex. 10 minuti prima di pumping, debitevi bivellu qualcosa (tè, castagne, latte di vacca). Pudete ancu fà piglià un capricci caldi, fate qualcosa calde nantu à u to pettu.
  2. Siconda, per u pumpsu faciule è efficace, hè cunsigliatu di stà in un ambiente rilassatu, è per frigidificà u zitellu o à u vinu u so pensariu nantu à ellu. Questu hà stimulà a produzzione di l'hormone oxytocin , da quella latta hè prodotta.
  3. U terzu, hè necessariu chì u pettu è e mani di a donna sò puliti duranti l'espressione. Hè postu indispensabile di avè microbnuti in un latti o in i latte, chì ponu infundà. I platti per esse spressificà devanu esse ancu esse sterili o cottu cù acqua fogera.

Spiegà u latte maternali da a manu hè una ssa skill chì vene cù l'esercitu. In ogni casu, se puderete, cuntattate u duttore direttamente in u ospitalu cù a dumanda di insignà à esse espressioni. Piuttostu prima di cumincià à fà regularmente stu prucedimentu, u megliu per voi è per u vostru zitellu.

Tècnica di spressione di latte materna da a manu

Allora, u manuale espresioni di u latte maternale hè tecnichemente realizatu cum'è siguenti:

  1. Poveri u polu di a manu ghjustu 2-3 cm sopra u pustinu benessiri è i dettu restante sottu à u pettu. In questu casu, a pusizione di i dete di a manu si pareanu a letter C. Hè necessariu aghjustà u polu è u mini-nant'à l'areola, imitannu u muvimentu di l'internu. Push the nipple ùn valuta, perchè u latti ùn hè micca in ellu, ma hè distribuitu à tutta a glàndula mamaria. Hè necessariu, massaggià u pene, santeve u lettu.
  2. Dopu à 2-3 minuti di spressione u pettu sanu, vai per u pettu satu. In generale, hè necessariu di fà una alternazione uniforme, è ancu per assicurà chì tutti i segmenti di u pettu sò liberati da u latti. Per fà questu, avete bisognu di trasfurmà i vostri braccia in un cerculu mentre decanterà.
  3. Ricurdativi chì l'esurtazione di u latte maternali ùn anu micca essa dulore. Se u so pain si sorgienu, duvete bisognu di cambià a tecnica di decantazione, postu chì hè sbagliatu.
  4. Se un minutu o dui dopu à u principiu di u lattu decantu ùn hè micca stato, ùn deve micca firmà u prucessu. U latti ne sarppianu bisognu. Forsi, l'usu più attivu di rifiri oxytocin.
  5. Hè mpurtanti per evità a friczione eteressiva di u pettu cù e to mani, è in pressu nantu à i glansi mamari. Tutti i muvimenti hanu bisognu à patinage.

L'espressione di latti piglia a almenu 20-30 minuti, cù l'implementazione di a transizione di una pente à l'altru. L'esprissioni anu esse frequenti, perchè a pruduzzioni di latte ùn manca più.