Jerusalem Zoo

U ghjurnale bibleicu di Ghjerusalemme hè situatu in u sudu di a cità, okkupatu un territoriu di 25 ettari. Eccu avete vede parechji animali chì vanu micca solu in Israele , ma ancu in Australia, Africa è Sudamerica. In u tutale, u zoologiu hà più di 200 spezie di mamiferhi, avè, pesci è reptili.

Storia è descrizzione di u zoo

U zoolettu di Ghjerusalemme fù fundatu in u 1940, è u nomu "biblical" hà ricevutu, perchè rapprisenta tutti l'animali chì Noè hà salvatu durante u dilùviu. Ma u zoològiu hè ancu famoso per a crescita successiva di e razze d'animali.

U zoolettu di Ghjerusalemme "hà crisciutu" da una piccula "scataria di vita", chì cuntene e monos è un monitor di disertu. U so fundatori hè u prufissori di Zoologia Aaron Shulov, chì hà sappiutu di furnisce i studienti cun situ per a ricerca.

À u principiu di a creazione di u zoologique, ci sò parechji difficultà associazioni cù u fattu chì era difficiuli di traduzà i nomi di parechje animali chjamati in a Bibbia. Per esempiu, "Nesher" pò traduce "àguila", "vulture". Altra difficultità era chì più di a mità di i animali quì esse anu smaritu esternati da i cacciaturi è di i furzaturi.

In seguitu hè stata a decisione di cumpressione in l'esposizione è l'altre spezie d'animali chì anu minacciati di extinzione. Truvà un postu permanente per l'animali hà ancu fattu un prublema, perchè chì quandu l'Arone hà apertu u zoologistu, l'abitanti di e caserne vicinu cumincianu à scambietà per un cheppu insupportabili è terribili sonu.

In u risultatu, u zoo di Ghjerusalemme di l'animali bíbliu si trasputeu prima à Shmuel Ha-Navi Street, induve durà 6 anni, hè statu trasfirutu à u Monti Scopus. Per via di i guerri è l'incapacità di dà l'animali, a cullizzioni hè persa. L'ONU aiutau à ricustruisce u zoologique è cuntribuitu à a distribuzione di un novu situ.

Tutti i rializazioni fatti in u piriu da u 1948 à u 1967, purtatu à a Succercellu di Sei ghjorni, 110 animali eranu ammazzati da scatola o baluni d'azziuni. Cù l'assistenza di l'alcunu di Ghjerusalemme è, grazia à i donatori di assai famiggeti ricchi, u zoologgiu hè stata restaurazione è espansione. U ghjurnale zoològicu mudernu fù apertu u 9 di settembre di u 1993.

In u cartulare, a cullizzioni hà 200 animali, i visitori si sianu interested in the following:

Chì hè u zoo interessante per i turisti?

L'ingressu à u zoo hè pagatu, l'adulti anu da pagà circa $ 14, è i zitelli da 3 à 18 - 11 $. I solu i zitelli sottu 3 anni sò permessi. Visita u zoo hè in u weekend, perchè ci sò seminari, esibizioni è renditi musicali.

U zoològgiu bíblicu di Gerusalemme (Ghjerusalemme) si compone di duie livelli. In u so territoriu hè un grande lagu, cascate, camini corsi per caminari. Se vulete, pudete metà nantu à u pirou in l'ombra. À l'estiu, l'animali sò più attivu in a serata, quandu u calore di meziornu eranu.

I turisti ponu utilizà i servizii di un buffet o cafe, chì si trovanu vicinu à l'entrata è in u territoriu. I vittime pudete cumprà un souvenirs in a magazzini è ritenisce una scursioni. Ci hè un panzunamentu guardatu, è i camini sò adattati per incapacitati è prame, ùn sò micca scala.

Quale hè chì ùn vole micca à passighjà, pudete furnisce un trenu, chì vi porta i visitori da u basso finu à a cima. Serà interessante per i zitelli di visità u spaziu vivu induve pudete tuccallu è furnisce cunelli, caprini è cobaye.

Cumu ghjunghje?

Per ghjunghje à u zoo, pudete andà in caru in a strada nùmmiru 60 o in trenu - surtite à l' alzazione di Jerusalem- zoo. Pudete ancu ottene nantu à i buses 26 è 33, cun ancu una ruta turistica - bus numero 99.