Monte di Olivi


A famosa predicazione d'Oliva traccia traghetti in u Garden of Gethsemane , u locu di cultu di u Rè David, u cimiteru di u Ghjungu più famosu, l'Ascension di Cristu. Tuttu chistu hè cunnessu cù u Monti d'Olivi in Ghjerusalemme . In i so piani t'hà trovi assai monumenti culturali, stòrici, architettonii è biblichi, è anch'elli tamanti piani panoramanti di a "cità di trè religioni" sagrada chì aperta da i picosi di u monte d'Olivi.

Un pocu di storia è fatti interessanti

Ciò à vede nantu à a muntagna di l'Olivi?

Doppu a prussimità à a cità bible bibbia, hè faciule assicurà chì nantu à a muntagna pudete truvà più di un edificiu riligiu. I più famusi sò:

Templi è monasteri ùn sò micca i soli sighi di u Monti d'Olivi. Hè ancu abbandunate l' Università Ghjudaica di Ghjerusalemme , chì intrinu in i 100 prima università in u 2012, Hadassah Hospital nominatu per u Premiu Nobel in u 2005, Brigham Young University , è, sicuru, a decorazione principali di u Monti d'Olivi - u Garden of Gethsemane . Hè quì chì pudete fà una di e più pittoresca chjamati in Ghjerusalemme - in u penditu di u Monti d'Olivi, circundatu di antichi alivi, chì sò più di 1000 anni, è contr'à i piani di e chjese d'oru.

Ciò à vede à u pede di u monte di l'Olivi?

Nant'à i bassine sottu di u monte di l'Olivi hè un grande cimiteru isradu . I primi beccu prisintonu quì nantu à l'era di u Primu Messaghju, sti locu di funebri sò più di 2500 anni.

U cimiteru annantu à a muntagna di l'Olivi in ​​Ghjerusalemme ùn pareva accidivanu. Sicondu e parolle di u prufeta Zaccaria, hè di questu locu chì a risurrezzione di tutti i morti, dopu à a fine di u mondu, cumincià. Tutti i Ghjudei u cunsidareghja un grandore unificatu per esse enterrittu in una muntagna sacru, ma oghje hè assai difficiu d'ottene permessu per a funerali. U numaru di fossa hà digià esaminatu quasi 150 mila. U drittu di esse enterrittu nantu à u Monti d'Olivi hè stata accettata solu à i capi altimati è rinviventi prominenti d' Israele .

In u cimiteru di u cuddariu più saggiu, pudete truvà e tombule di u Rabli Shlomo Goren, chì sopra u cornu in fronte à u Muro occidentali , u "babbu di l'Hébreu mudernu" Eliezer Ben-Yehud, l'scrittore Shmuel Yosef Agnon, a famosa figura publica Abraham Yitzhak Cook, u primu ministru Israël Menachem Begin, scrittore Elsa Lasker-Schuler, media magnate Robert Maxwell. Certi tombi sò attribuiti à i caratteri di l'Anticu Testamentu.

In a muntagna di l'Olivi in ​​Ghjerusalemme, hè un altru cimiteru famoso - i tesu di i prufeti . Hè una caverna dilicata in u quali ci sò 36 nicchie funeraria. Sicondu a legenda, i prufeti Zachària, Haggai, Mal'ahi è altri predicatori biblica avianu pace. In ogni modu, parechji circhuderi refutaveni sta storia è insistenu chì i cristiani di u mondu sianu sipilluti in a caverna, è, apparti u so nomu, ùn hè nunda natu in u prufeti.

Cumu ghjunghje?

U Munti d'Olivi ponu arrivà à pezu. U modu più cercanu ghjè in a Porta di Lioni di a cità vechja .

Se vulete salvà a vostra forza per un caminu nantu à a muntagna stessu, pudete piglià u numaru 75 busu à u centru d'observazione principalu nantu à Eleon. Abbandunà a stazione vicinu à a Porta di Damascu .