I moda - Spring 2013

Ciò chì ùn dicenu, è a primavera hè l'ora pè e zitelli! U tempu di finaraghju a cura di i vostri amori: cambia u vostru capeddu, vai per i tratti di spa è, sicuru, aghjurnà u vostru libru. Allora, e fimmineddi, avemu iperti l'hibernazione invernale - è run shopping, creanu moda di stampa primavera-estiu 2013. Da strada, sta primavera hà preparatu per noi parechje interessante, per chì ogni fashionista pò vede cum'è a porta di a rivista - elegante, deliciosa è unrepeatable. Dunque, averemu qualcosa chì a moda di l'imaghjini di a primavera pò esse.

Abate per a donna di moda

In fattu, per creà l'imagine di a picciotta-primavera ùn hè micca piacevule, ma divertente. A cosa principalu ùn hè micca averà teme à pruvà di pruvà, perchè deve esse acquistatu un aspectu novu è novu. È per pudè fà veramente, i stampi stylish current di a primavera cunsigliate per spiegà à e pagine di i bloggers di moda o à i mostra di famosi disinfestanti. Eppuru chì i catinelli di marzu anu chjappu à u chinu, incridente di l'indumentu ligu hè sempre assai tempiu. Ma à u stessu tempu per pruvà à una stile di moda, senza chì a vostra risoltura di u 2013 ùn hè cunsideratu cum'è complemente. In questa stagione di moda, i culori veri di u mantellu ùn sò micca i cetuici di l'envidu - biancu è biancu. Inoltre, serà interessante per vede un mantellu in una cortina beige. Oghje cù i fanni è i colori brillanti, perchè in moda, giallu, rozi, emerald, turchese è blu. In questu casu, u mantellu pò esse no solamente monofonique, ma ancu cù l'impronta originale. U collelli di fur, suvi di cuir, pedi decoratori, strisce è rivets pò esse usatu cum'è decoru. In quantu à l'articuli, oghje raggetti di lignu assimigliati di vistiti, capelli drittu di tagliu o tagliu, trench-coat, cape-transformatori, è ancu in capelli in l'omu, mudelli di caprettu è cù alta cintura sò in moda in oghje. Una bona alternativa à un mantellu pò esse capelli di ceca, parchi o capelli, chì rispundanu à e sti modi di moda. Un veru modellu di primavera si deve esse supplementatu cù una varietà di cumpunenti: sacchetti sacchetti, botzelli d'altu è altri stivelli cù tacchi, decoratu cù tutti i prendatorii è i spine, cappelli grizzli è cappelli, è ancu colti massi è braccialetti.

I tendenzi cale

Continuendu u tema di l'articulu di a moda 2013, avissi vulutu parlà di ciò chì serà interessanti dopu chì a stemma hè oculta in u rìmuru più oscuru di u gabignore. Per a sorpresa di tutti, l'imaghjini di moda di u 2013 hè assai demucraticu: senza alcuna dubbira, serà pussibulmente attesta à i strati in vistiti lustri, in faldes di tulli, in mutandine strappati, è ancu in shorts ultra-shorts, a principale hè chì queste cumincià favorezzione favorevuli li meriti di a figura . Per esempiu, quandu compru un vestitu di moda, pruvate di sceglie un mudellu cù enfasi nantu à a cintina, siluette feminile. E stile è viste in un corte laconiu, a longu di u ghjinochju, cù un minimu numaru d'elementi decorattivi. I casucelli di a moda di l'offerta offerte alcunificà cum'è una tempi must-must, cum'è mudelli originali cù siluete novi, A-siluette, vestiti-camiceria, vestiti cù manichi asimmetrici è altri. Una maghjina stampata di a primavera di u 2013 pò esse ottimatu cù l'aiutu di una faldella di un cutru interessante, supplementate cù una brusa, cima o camisa sottu u so stile. In questa stagione, a larghezza di u maxi graduallye rinfrisca i so pusizzioni, dannu, intriguing l'imaginazione maschili, mini-faldes, pencili di faldes e faldes fugliali. I pruduttori di caccia di faldi di sita, di cuttuni, di coghju è di tulli, decoratu cù vasetti, lacce è fur. Se parlemu di a paleta di culore, ùn ci hè ancu nisuna restrizioni: in a moda à u stessu tempu è u rivolottu di i culori, è toccu in pastel.